Verlieefdd !!

Hee,
Ik ben 2 weken geleden op mn collega verliefd geworden op t personeelsfeestje. De ochtend daarna had ik hem geappt en gevraagt om n keer af te spreken en hij vroeg waarom (hij wilde me in eerste instantie alleen als collega) en 4 dagen later had ik geen zin meer om te pushen dus zei ik gewoon dat ik gevoelens voor hem had en als hij niet meer dan collegas wilden zijn dat ik daar oké mee was. Hierop antwoorde hij dat hij me beter wilde leren kennen en het wilde proberen, maar dat ie wel gevoelens voor een ander meisje had (ik zei dat we wel zien wat er gebeurde). De volgende avond vroeg ik wat hij in t weekend deed en toen vroeg hij of ik diezelfde avond af wilde spreken, maar een uur daarna zei die dat zn moeder iets wilde doen. Toen hadden we samen gewerkt en zat hij me wel hele tijd aan te kijken en deed wel normaal tegen me. We appen niet veel, ik begin meestal alle gesprekken op app. Vanochtend vroeg ik of we dit weekend dan wel iets konden doen, maar hij is ziek (staat ook op zn snapchatverhaal). Hij stuurd trouwens nooit snaps naar mij maar wel heel veel in zn verhaal. Oke naar dit lange verhaal vroeg ik me af of ik gewoon moet wachten of dat hij t niet waard is, ik kan hele tijd alleen aan hem denken en er zit een knobbel in mn maag. Dankjewell voor jullie tijd en adviess
Kusjess Fleur ❤️

26 jan 2017, Fleurtjeeeinlove


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk niet dat hij het waard is

26 jan 2017, 21:01, Anoniem 4life

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.