Spijt over haar

Ik heb pas mijn haar geverfd, hidden colour in het paars. Mijn haar ja verder donker bruin, dus eerst moest het geblondeerd worden. Maar nu heb ik er wel spijt van. Het is wel cool enzo, maar ik vind m’n haar helemaal bruin gewoon leuker. Maar ik weet niet wat ik moet doen, want blondeer kan er niet uit.

Er zijn een paar dingen die ik kan doen:
1. Gewoon zo laten zitten en niks van aantrekken, maar wel bijwerken zodat het paars blijft en dan wachten tot het eruit groeit (dat duurt wel 1-2 jaar)
2. Het paarse eruit laten gaan, dan heb ik dus een blonde hidden colour, en het zo gewoon laten zitten tot het eruit groeit (duurt dus 1-2 jaar)
3. M’n haar knippen, zodat het er sneller uit is gegroeid. En dan het bijwerken/blond laten worden
4. Wachten tot het paarse eruit is en het dan bruin verven. Maar de kans bestaat wel dat het dan niet de goeie bruin is, dat moet ik elke keer bijwerken en de verf en het doen geld kosten
5. Het paarse eruit knippen. Als mn haar los zit merk je het niet, ik heb namelijk erg veel en dik haar en dan is het ook meteen wat dunner. Maar als ik dan een hoge staat/knot jn doe gaat dat er wrs heel raar uit zien. Opzich na een paar maanden kan jk het met een clipjes normaal doen, maar wat als het net geknipt is? Is het op dat stuk dan kaal?

Ik heb echt hulp nodig, want jk weet echt niet wat kk moet doen!

(Het is niet zo’n groot stuk dat geverfd is, en als het normaal naar achteren en los is dan zie je het niet, maar het is verder wel een opvallend kleurtje)

3 jul 2022, Rony08


Reacties

plaats reactie
1

Je haar in de head en shoulders zetten. Dat ontkleurt enorm. Je kunt een uur er mee blijven zitten.
Ik zou er een stuk afknippen en bruin verven als paars er uit is

10 jul 2022, 20:07, Rachel

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer