Naaktfoto gaat rond op school

Ik had een naaktfoto van mezelf op mijn telefoon staan.
Die wilde ik niet versturen maar gewoon voor mezelf houden.
Ik zat een tijdje terug in de kantine met een paar klasgenoten.
Ik moest heel ff naar de wc dus ik liet mijn telefoon ff op tafel liggen.
Toen ik terug kwam in de kantine zaten ze wat lacherig te doen. Maar ze zeiden niet waarom.
De volgende dag kwam ik erachter dat ze mijn telefoon hadden weten te ontgrendelen.
En dat ze die naaktfoto van me hadden verstuurd via Whatsapp daarna is die foto natuurlijk steeds doorgestuurd naar zo'n beetje iedereen op school.
Maar omdat die foto eerst vanaf mijn Whatsapp is verstuurd, denkt iedereen dat ik het zelf gedaan heb.
Ik heb al van alles geprobeerd om mensen duidelijk te maken dat ik het niet gedaan heb.
Maar veel mensen geloven dat niet.
Wat moet ik nu doen?

15 mei 2023, Elise15

Reacties

plaats reactie
1

waarom laat je dan ook je telefoon liggen op tafel, en waarom zou je uberhaubt een naakt foto van jezelf maken, en op je telefoon laten? Er is niet veel wat je kan doen, anders dan negeren. Nu hebben ze het er nog over, maar over een weekje is er weer iets anders waar ze over gaan roddelen.

15 mei 2023, 22:05, Truth
2

Die naaktfoto had ik gemaakt omdat ik mijn lichaam ook een keer op een andere manier wilde kunnen bekijken.
Op een foto kan je inzoomen in de spiegel kan dat niet.
Dat ik mijn telefoon liet liggen was omdat ik mijn klasgenoten wel vertrouwde en omdat ik maar ff weg zou zijn.
Het is nu alweer een maand geleden en ik word er nog steeds op aangesproken.
Eén jongen heeft de naaktfoto zelfs op a4 uitgeprint en in zijn kluisje opgehangen.
Ik krijg gelukkig wel veel complimenten over mijn lichaam. En het is wel een mooie foto.

16 mei 2023, 06:05, Elise16
3

Shit kut Jezus.
Vandaag kwam er een leraar naar me toe die vroeg of hij even met me kon praten.
Ik ging met hem mee een lokaal in.
Toen liet hij mijn naaktfoto zien op zijn laptop.
Hij vroeg of ik wist dat die rond gestuurd werd.
Ik zei dat ik het wel wist.
Hij ging me vragen stellen over hoe dat was gebeurd en wie de foto had gemaakt.
En hoe lang dat de naaktfoto al rond gaat en of er nog meer foto's van me rond gingen.
Al die tijd had hij mijn naaktfoto open staan op zijn laptop en hij keek er af en toe naar.
Ik gaf steeds antwoord op zijn vragen maar ik vond het wel een beetje vervelend dat hij er steeds naar keek.
Hij zei wel dat hij ging proberen er wat aan te doen maar dat hij niks kon beloven.

16 mei 2023, 21:05, Elise16
4

Vind het wel een beetje raar dat een leraar jou foto op zijn laptop heeft....kun je er met je ouders over praten? Want hier klopt iets niet

17 mei 2023, 19:05, 911
5

Ja ik vond dat ook wel raar en vooral dat hij er naar zat te kijken waar ik bij was.
Dat was heel akward.
Hij zei dat de ouders van een leerling waar híj mentor van is de foto hadden gestuurd.
En dat hij eerst mij wilde spreken voordat hij ermee naar de school directie zou gaan.
Hij had al gehoord dat mijn naaktfoto al door de hele school rond gaat.
Vandaag is er wel een mail rond gestuurd naar alle leerlingen en de ouders.
Iedereen werd dringend gevraagd om mijn naaktfoto niet meer door te sturen. En om de foto te verwijderen van hun telefoon, laptop en andere apparaten.

Dus mijn ouders en broers weten nu ook dat er een naaktfoto van me rond gaat.
En ik heb er ook met ze over gepraat, ze hebben de foto ook al gezien.

Ik kreeg al wel een hoop berichtjes van vrienden, vriendinnen en ook van klasgenoten enzo. Dat ze het zielig voor me vinden en me sterkte wensen.
En ook veel complimentjes over mijn lichaam, en dat ze het wel dapper vinden dat ik evengoed nog naar school ga.

Maar ik kreeg ook berichten van jongens en meisjes van school die zeiden dat het mijn eigen schuld is.
En dat ik zelf mijn naaktfoto rond had gestuurd omdat ik graag wil dat iedereen me naakt ziet.
En veel jongens en meiden vragen of ze nog meer naaktfoto's van me mogen krijgen.
En dan vragen ze ook nog of ik er dan met mijn benen wijd op kan. En of ik close-up foto's van mijn tietjes en kutje wil maken.
Er was zelfs een jongen die vroeg of ik bij hem langs wou komen. En dat ik me dan voor hem uit moest kleden.
Echt best wel heel irritant!!

Degene die het gedaan had heeft wel veel spijt en hij krijgt ook straf van de school.

Ik heb nu wel zoiets van de hele school heeft me naakt gezien dat is wel kut.
En waarschijnlijk hebben ook een aantal leraren mijn naaktfoto gezien. Dat is nog kutter.
Maar ik kan het toch niet meer veranderen.
En er zullen vast een hoop jongens zijn die mijn naaktfoto bewaren en zichzelf erop aftrekken.
Dat zal wel zo blijven helaas.

Ik hoop alleen dat ze wel snel gaan stoppen met berichten sturen en vragen om meer naaktfoto's.
En dat ze me niet gaan uitschelden op school.

18 mei 2023, 00:05, Elise16
6

Elise dat is wel heel naar wat jij meemaakt.

Ik had ook een paar naaktfoto's van mezelf gemaakt en naar mijn vriendin gestuurd.
Maar toen ik het uit had gemaakt heeft ze mijn naaktfoto's ook naar allemaal meiden op school gestuurd.
Ik stond er helemaal naakt op in allerlei verschillende standjes. En ik had ook close-up foto's van mijn stijve piemel gemaakt.
Alle meiden en jongens van mijn school hebben ze gezien en ook veel leraren en leraressen.
Ik vond het echt vreselijk dat iedereen me naakt gezien had.
En dat ze allemaal mijn stijve piemel hebben gezien.
Ik werd er wel mee gepest en nagefloten.
Meisjes vroegen vaak of ik mijn piemel aan ze wilde laten zien.
Sommige pakte me zomaar in mijn kruis.
Het heeft wel een half jaar ofzo geduurd voordat het minder werd.

Ik had voor mezelf op een gegeven moment bedacht dat ik gewoon maar trots op mijn lichaam moet zijn.
En als mensen me dan aanspraken op mijn naaktfoto's, dan zei ik en vind je het lekker om ernaar te kijken? En dan keek ik ze recht aan.
De meeste begonnen dan te blozen en stotteren.
En dan durven ze niks meer te zeggen.

21 mei 2023, 14:05, Ferry17
7

Hoi Ferry17
Jemig jij had dus zelfs meerdere naaktfoto's die rond gestuurd werden.
Dat is nog erger en dan ook nog een close-up van je stijve piemel 😮
Dat lijkt me helemaal erg zeg. En er waren ook leraren en leraressen die al jouw naaktfoto's gezien hadden. Wat deden ze ermee dan?
En heeft je ex nog straf gekregen?

Wel stoer dat je zelf zoiets hebt dat je trots op je lichaam bent. 👍
En dat je wat terug durft te zeggen tegen mensen die je aanspreken over je naaktfoto's.

Ik had dan gelukkig maar 1 naaktfoto van mezelf gemaakt.
Maar je kunt er wel alles op zien, ik sta er een beetje wijdbeens op dus je ziet ook mijn schaamlippen. Die had ik kaalgeschoren dus je ziet ze wel goed zitten.
En ik heb dan wel geen stijve piemel maar wel harde tepels op de foto. 😮
Daar beginnen veel mensen ook steeds over dat ze zien dat ik geil was op de foto.

Maar jij hebt gelijk ik mag best wel trots zijn op mijn lichaam.
En dat mensen het er nu na een maand nog steeds mee bezig zijn is eigenlijk wel een compliment.
Als mijn lichaam niet mooi was hadden ze het er nu niet meer over.

Wat wel een beetje jammer was. Is dat er door de mail die de school vorige week gestuurd heeft, er nog meer mensen nieuwsgierig werden naar mijn naaktfoto 😳
En dat die daarom nog steeds word doorgestuurd.

Gelukkig kreeg ik vandaag alleen maar positieve reacties van mensen.
Geen echte rot opmerkingen.

Wat wel een beetje akward was was mentor uur.
Onze mentor ging het over mijn naaktfoto hebben en over hoe die door mijn klasgenoten was verstuurd.
Hij was echt boos op degene die het gedaan had.
En die jongen had ook echt wel spijt.
De mentor vroeg of ik ook nog wat wilde zeggen tegen de klas.
Ik heb gezegd dat ik er echt heel erg mee zat dat zo'n beetje de hele school mijn naaktfoto had gezien.
Dat ik er echt wekenlang verdrietig van was.
Maar dat ik nu gelukkig wel besef dat ik het niet meer terug kan draaien.
En dat ik heus wel weet dat mijn naaktfoto nog op veel mensen hun telefoon staat.
Maar dat ik nu gewoon wel trots op mijn lichaam ben en dat ik me er niet meer voor schaam dat iedereen me naakt gezien heeft.
Eén van de jongens die altijd een grote mond heeft riep. Dus we mogen gewoon naar je naaktfoto blijven kijken?
Ik zei, als jij je kleine piemeltje erop wil aftrekken dan mag dat van mij hoor jochie.
Hij kreeg een rooie kop en bleef verder stil. 😁
De rest van de klas ging klappen.

22 mei 2023, 20:05, Elise16

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer