Naaktfoto gaat rond op school

Ik had een naaktfoto van mezelf op mijn telefoon staan.
Die wilde ik niet versturen maar gewoon voor mezelf houden.
Ik zat een tijdje terug in de kantine met een paar klasgenoten.
Ik moest heel ff naar de wc dus ik liet mijn telefoon ff op tafel liggen.
Toen ik terug kwam in de kantine zaten ze wat lacherig te doen. Maar ze zeiden niet waarom.
De volgende dag kwam ik erachter dat ze mijn telefoon hadden weten te ontgrendelen.
En dat ze die naaktfoto van me hadden verstuurd via Whatsapp daarna is die foto natuurlijk steeds doorgestuurd naar zo'n beetje iedereen op school.
Maar omdat die foto eerst vanaf mijn Whatsapp is verstuurd, denkt iedereen dat ik het zelf gedaan heb.
Ik heb al van alles geprobeerd om mensen duidelijk te maken dat ik het niet gedaan heb.
Maar veel mensen geloven dat niet.
Wat moet ik nu doen?

15 mei 2023, Elise15


Reacties

plaats reactie
1

waarom laat je dan ook je telefoon liggen op tafel, en waarom zou je uberhaubt een naakt foto van jezelf maken, en op je telefoon laten? Er is niet veel wat je kan doen, anders dan negeren. Nu hebben ze het er nog over, maar over een weekje is er weer iets anders waar ze over gaan roddelen.

15 mei 2023, 22:05, Truth
2

Die naaktfoto had ik gemaakt omdat ik mijn lichaam ook een keer op een andere manier wilde kunnen bekijken.
Op een foto kan je inzoomen in de spiegel kan dat niet.
Dat ik mijn telefoon liet liggen was omdat ik mijn klasgenoten wel vertrouwde en omdat ik maar ff weg zou zijn.
Het is nu alweer een maand geleden en ik word er nog steeds op aangesproken.
Eén jongen heeft de naaktfoto zelfs op a4 uitgeprint en in zijn kluisje opgehangen.
Ik krijg gelukkig wel veel complimenten over mijn lichaam. En het is wel een mooie foto.

16 mei 2023, 06:05, Elise16
3

Shit kut Jezus.
Vandaag kwam er een leraar naar me toe die vroeg of hij even met me kon praten.
Ik ging met hem mee een lokaal in.
Toen liet hij mijn naaktfoto zien op zijn laptop.
Hij vroeg of ik wist dat die rond gestuurd werd.
Ik zei dat ik het wel wist.
Hij ging me vragen stellen over hoe dat was gebeurd en wie de foto had gemaakt.
En hoe lang dat de naaktfoto al rond gaat en of er nog meer foto's van me rond gingen.
Al die tijd had hij mijn naaktfoto open staan op zijn laptop en hij keek er af en toe naar.
Ik gaf steeds antwoord op zijn vragen maar ik vond het wel een beetje vervelend dat hij er steeds naar keek.
Hij zei wel dat hij ging proberen er wat aan te doen maar dat hij niks kon beloven.

16 mei 2023, 21:05, Elise16
4

Vind het wel een beetje raar dat een leraar jou foto op zijn laptop heeft....kun je er met je ouders over praten? Want hier klopt iets niet

17 mei 2023, 19:05, 911
5

Ja ik vond dat ook wel raar en vooral dat hij er naar zat te kijken waar ik bij was.
Dat was heel akward.
Hij zei dat de ouders van een leerling waar híj mentor van is de foto hadden gestuurd.
En dat hij eerst mij wilde spreken voordat hij ermee naar de school directie zou gaan.
Hij had al gehoord dat mijn naaktfoto al door de hele school rond gaat.
Vandaag is er wel een mail rond gestuurd naar alle leerlingen en de ouders.
Iedereen werd dringend gevraagd om mijn naaktfoto niet meer door te sturen. En om de foto te verwijderen van hun telefoon, laptop en andere apparaten.

Dus mijn ouders en broers weten nu ook dat er een naaktfoto van me rond gaat.
En ik heb er ook met ze over gepraat, ze hebben de foto ook al gezien.

Ik kreeg al wel een hoop berichtjes van vrienden, vriendinnen en ook van klasgenoten enzo. Dat ze het zielig voor me vinden en me sterkte wensen.
En ook veel complimentjes over mijn lichaam, en dat ze het wel dapper vinden dat ik evengoed nog naar school ga.

Maar ik kreeg ook berichten van jongens en meisjes van school die zeiden dat het mijn eigen schuld is.
En dat ik zelf mijn naaktfoto rond had gestuurd omdat ik graag wil dat iedereen me naakt ziet.
En veel jongens en meiden vragen of ze nog meer naaktfoto's van me mogen krijgen.
En dan vragen ze ook nog of ik er dan met mijn benen wijd op kan. En of ik close-up foto's van mijn tietjes en kutje wil maken.
Er was zelfs een jongen die vroeg of ik bij hem langs wou komen. En dat ik me dan voor hem uit moest kleden.
Echt best wel heel irritant!!

Degene die het gedaan had heeft wel veel spijt en hij krijgt ook straf van de school.

Ik heb nu wel zoiets van de hele school heeft me naakt gezien dat is wel kut.
En waarschijnlijk hebben ook een aantal leraren mijn naaktfoto gezien. Dat is nog kutter.
Maar ik kan het toch niet meer veranderen.
En er zullen vast een hoop jongens zijn die mijn naaktfoto bewaren en zichzelf erop aftrekken.
Dat zal wel zo blijven helaas.

Ik hoop alleen dat ze wel snel gaan stoppen met berichten sturen en vragen om meer naaktfoto's.
En dat ze me niet gaan uitschelden op school.

18 mei 2023, 00:05, Elise16
6

Elise dat is wel heel naar wat jij meemaakt.

Ik had ook een paar naaktfoto's van mezelf gemaakt en naar mijn vriendin gestuurd.
Maar toen ik het uit had gemaakt heeft ze mijn naaktfoto's ook naar allemaal meiden op school gestuurd.
Ik stond er helemaal naakt op in allerlei verschillende standjes. En ik had ook close-up foto's van mijn stijve piemel gemaakt.
Alle meiden en jongens van mijn school hebben ze gezien en ook veel leraren en leraressen.
Ik vond het echt vreselijk dat iedereen me naakt gezien had.
En dat ze allemaal mijn stijve piemel hebben gezien.
Ik werd er wel mee gepest en nagefloten.
Meisjes vroegen vaak of ik mijn piemel aan ze wilde laten zien.
Sommige pakte me zomaar in mijn kruis.
Het heeft wel een half jaar ofzo geduurd voordat het minder werd.

Ik had voor mezelf op een gegeven moment bedacht dat ik gewoon maar trots op mijn lichaam moet zijn.
En als mensen me dan aanspraken op mijn naaktfoto's, dan zei ik en vind je het lekker om ernaar te kijken? En dan keek ik ze recht aan.
De meeste begonnen dan te blozen en stotteren.
En dan durven ze niks meer te zeggen.

21 mei 2023, 14:05, Ferry17
7

Hoi Ferry17
Jemig jij had dus zelfs meerdere naaktfoto's die rond gestuurd werden.
Dat is nog erger en dan ook nog een close-up van je stijve piemel 😮
Dat lijkt me helemaal erg zeg. En er waren ook leraren en leraressen die al jouw naaktfoto's gezien hadden. Wat deden ze ermee dan?
En heeft je ex nog straf gekregen?

Wel stoer dat je zelf zoiets hebt dat je trots op je lichaam bent. 👍
En dat je wat terug durft te zeggen tegen mensen die je aanspreken over je naaktfoto's.

Ik had dan gelukkig maar 1 naaktfoto van mezelf gemaakt.
Maar je kunt er wel alles op zien, ik sta er een beetje wijdbeens op dus je ziet ook mijn schaamlippen. Die had ik kaalgeschoren dus je ziet ze wel goed zitten.
En ik heb dan wel geen stijve piemel maar wel harde tepels op de foto. 😮
Daar beginnen veel mensen ook steeds over dat ze zien dat ik geil was op de foto.

Maar jij hebt gelijk ik mag best wel trots zijn op mijn lichaam.
En dat mensen het er nu na een maand nog steeds mee bezig zijn is eigenlijk wel een compliment.
Als mijn lichaam niet mooi was hadden ze het er nu niet meer over.

Wat wel een beetje jammer was. Is dat er door de mail die de school vorige week gestuurd heeft, er nog meer mensen nieuwsgierig werden naar mijn naaktfoto 😳
En dat die daarom nog steeds word doorgestuurd.

Gelukkig kreeg ik vandaag alleen maar positieve reacties van mensen.
Geen echte rot opmerkingen.

Wat wel een beetje akward was was mentor uur.
Onze mentor ging het over mijn naaktfoto hebben en over hoe die door mijn klasgenoten was verstuurd.
Hij was echt boos op degene die het gedaan had.
En die jongen had ook echt wel spijt.
De mentor vroeg of ik ook nog wat wilde zeggen tegen de klas.
Ik heb gezegd dat ik er echt heel erg mee zat dat zo'n beetje de hele school mijn naaktfoto had gezien.
Dat ik er echt wekenlang verdrietig van was.
Maar dat ik nu gelukkig wel besef dat ik het niet meer terug kan draaien.
En dat ik heus wel weet dat mijn naaktfoto nog op veel mensen hun telefoon staat.
Maar dat ik nu gewoon wel trots op mijn lichaam ben en dat ik me er niet meer voor schaam dat iedereen me naakt gezien heeft.
Eén van de jongens die altijd een grote mond heeft riep. Dus we mogen gewoon naar je naaktfoto blijven kijken?
Ik zei, als jij je kleine piemeltje erop wil aftrekken dan mag dat van mij hoor jochie.
Hij kreeg een rooie kop en bleef verder stil. 😁
De rest van de klas ging klappen.

22 mei 2023, 20:05, Elise16
8

Elise hoe is het nu op school?
Zijn mensen nog steeds met jouw naaktfoto bezig? Of hebben ze het er niet meer over?

Dat van mij is nu alweer bijna 2 jaar geleden.
Ik word er heel af en toe nog wel een keer over aangesproken.
Dan maakt iemand er een grap over ofzo.
Altijd als het over sex gaat of over piemels dan is wel weer een opmerking.
Maar dat vind ik wel grappig.

Je vraagt je af wat de leraren en leraressen met mijn naaktfoto's deden?
Tja dat weet ik niet zeker natuurlijk.
Iemand had ze toen op de mail naar de hele school gestuurd.
Dus ze hebben ze allemaal wel gehad en kunnen zien.
Toen dat net gebeurt was hebben sommige leerkrachten me wel eens aangesproken over die foto's.
Maar of iedereen ze gewist heeft of nog ergens op een USB-stick heeft staan dat weet ik niet zeker natuurlijk.

9 jun 2023, 10:06, Ferry17
9

Ja hoor ze zijn er nog wel mee bezig Ferry.
Bijna elke dag krijg ik wel opmerkingen over mijn lichaam en de naaktfoto.
Jongens laten de naaktfoto aan elkaar zien als ik in de buurt ben en dan zo dat ik het ook zie dat ze er naar kijken.

Vorige week gingen we met een paar klassen op kamp en we bleven in een jeugdherberg slapen.
We hadden 6 persoons kamers dus ik sliep met nog 5 meiden op de kamer.
Die meiden waren van onze klas maar ook van de andere klas.
Toen we de eerste nacht gingen slapen begonnen ze over mijn naaktfoto en dat ze vonden dat ik een mooi lichaam heb.
Ik was me aan het omkleden en ze vroegen of ze me een keer naakt mochten zien.
Ik zei ok omdat er alleen maar meiden bij zijn.
Toen heb ik me voor ze uitgekleed en mijn lichaam laten zien.
Ze gaven me allemaal complimentjes dat ze me mooi vonden dat vond ik wel fijn.
Ik heb die andere meiden ook bloot gezien die waren ook mooi hoor.

Er was een badkamer met allemaal douche hokjes en wastafels.
Dat was gescheiden voor jongens en meiden.
Je kon daar wel je kleren in het douche hokje ophangen maar dan werden ze nat of ze vielen van de haakjes.
Dus je moest je wel bij de wastafels uitkleden daar waren ook haakjes en een bank om spullen op te leggen.
Dat deden de andere meiden ook en dan met alleen een handdoek om en je shampoo enzo het hokje in om te douchen.
Ik deed maar geen moeite om mijn handdoek om te doen want ja al die meiden hadden me toch al naakt gezien.
En zelf deden de meeste meiden ook niet zo moeilijk.

We gingen ook nog met ze allen naar het strand want we zaten vlakbij de kust.
Maar daar waren de jongens wel een beetje vervelend toen ik daar in mijn bikini liep.
Vooral toen ik in de zee was zaten ze allemaal om me heen te klieren.
De zee was ijskoud dus ik kreeg stijve tepels daar zaten ze de hele tijd grappen over te maken.
En ze zeiden ook dat ik wel naakt kon gaan zwemmen omdat iedereen mijn lichaam toch al gezien had.
Best wel irritant dus.
Maar het ergste was nog toen ik mijn natte bikini uit ging doen.
Ik had een grote badhanddoek om me heen geknoopt en had mijn bikini uit gedaan.
Ik stond me net een beetje af te drogen.
Toen duwde een jongen me omver en trok mijn handdoek bij me weg 😬🥺
Lag ik daar helemaal naakt in het zand en het hele zooitje stond te lachen en naar me te kijken. Ik heb maar net gedaan of het me niks kon schelen.
Ik ging weer rechtop staan en begon zelf ook maar te lachen.
Ik kreeg mijn handdoek wel weer gelijk terug toen zei ik nou hoef ik niet meer zo moeilijk te doen.
Dus ik droogde mezelf af en deed geen moeite meer om wat te verbergen.
Nu hebben alle leerlingen van de 4e klas me dus ook in het echt naakt gezien.
De rest van de kamp week heb ik ook niet meer zo moeilijk gedaan als ik me ging omkleden.

12 jun 2023, 21:06, Elise16
10

Hoi Elise
Wat goed dat je je nu wat minder ongemakkelijk voelt als mensen je naakt zien.
Wel rot dat de jongens nog steeds irritant doen. En wat een rotstreek om je omver te duwen en je handdoek weg te trekken.

Bij mij flikken ze ook nog wel eens dat soort dingen.
Ze hebben me een keer naakt de kleedkamer van gym uit geduwd. De gang in waar allemaal mensen liepen en ze hielden de deur dicht.
Stond ik daar helemaal naakt op de gang iedereen naar me kijken en lachen.
Ik deed maar net of het me niks kon schelen en bleef gewoon staan zonder iets te bedekken.

Ze trokken ook een keer mijn broek en onderbroek uit terwijl ik aan de ringen hing.

Ik schaam me nu ook niet meer hoor de hele school heeft me naakt gezien dus dan maakt het toch niet meer uit.
Op het strand doe ik nu ook niet meer zo moeilijk met omkleden.

20 jun 2023, 17:06, Ferry17
11

Hoi Ferry
Dat is wel heel erg om naakt de gang op geduwd te worden waar allemaal mensen lopen.
En dat geintje dat ze je broek en onderbroek uit hadden getrokken terwijl je in de ringen hing. Is ook gemeen zeg.☹😡

Na de kamp week ben ik nu weer een paar weken naar school.
Er worden nog steeds wel grappen gemaakt over mijn naaktfoto. En af en toe zie ik nog wel jongens ernaar kijken op hun telefoon of laptop.
Ze doen het dan expres zo zodat ik het kan zien dat ze ernaar kijken.
Ik heb er nu echt geen moeite meer mee ze kijken maar.
Sommige jongens zeggen zomaar tegen me dat ze zichzelf aftrekken op mijn naaktfoto.
Dan zeg ik "fijn voor je, is het lekker? Ik ben blij dat ik het niet hoef te zien".

Ik heb thuis de naaktfoto op A3 uitgeprint die is heel mooi.😁

12 jul 2023, 18:07, Lisette16
12

Ik ben veel te onzeker om zelf mijn mijn beste vriendin mij naakt te zien

31 jul 2023, 11:07, Onzeker
13

Ik denk dat het vanzelf went Onzeker.
De eerste keer dat iemand je naakt ziet is wel spannend.
Als diezelfde persoon je dan nog een keer naakt ziet is het alweer minder spannend.

Ik had dat ook hoor toen mijn naaktfoto de school rond ging vond ik het doodeng.
Het idee dat iedereen die naaktfoto kon gaan zien en hoe ze erop zouden reageren.
Ik was best wel onzeker over mijn lichaam en ik dacht dat ik een kleine piemel had.
Maar heel veel mensen jongens en meisjes zeiden dat mijn piemel juist best wel groot is. En dat ze mijn lichaam mooi vinden.
Daardoor ben ik nu helemaal niet meer onzeker over mijn lichaam.
Nu nadat ik door van die rotgrappen een paar keer naakt gezien ben door veel mensen in het echt.
Heb ik er al helemaal geen moeite meer mee.
Ik laat mezelf rustig naakt zien aan andere mensen als ik me moet omkleden ofzo.

1 aug 2023, 18:08, Ferry17
14

Ja als ik moet omkleden voor gym ben ik sommige momenten wel zeker over mijn lichaam maar dan zie ik weer die mooie slanke meisjes van mijn klas en dan word ik weer onzeker

2 aug 2023, 10:08, Onzeker
15

@Onzeker
hoi wees blij met je lichaam. hoe je er uit ziet..
ze keuren je, lichaam heus niet af.. gewoon tevreden zijn, met wat je heb, en wie je bent..

2 aug 2023, 13:08, roos
16

Soms heb ik toch wel het gevoel dat ze mij afkeuren want als ik mij uitkleden beginnen sommige meiden soms te gaan lachen en dan weet ik gewoon echt niet wat ik moet doen. En daarom wil ik graag afvallen.

2 aug 2023, 14:08, Onzeker
17

Is het echt uitlachen wat ze doen of kan het ook zijn dat ze om iets anders giechelen?
Meiden giechelen natuurlijk wel vaker om van alles en nog wat.
En bij het omkleden is het voor veel mensen toch altijd een beetje spannend.

Als jij jezelf wat te dik vind kun je daar misschien wat aan proberen te doen.
Maar wat roos zegt is ook zo wees trots op je eigen lichaam.
Er zijn altijd meiden die nog mooier zijn dat is nou eenmaal zo.

Ik durfde me eerder ook bijna niet om te kleden bij gym. En ik ging al helemaal niet douchen na het gymen.
Totdat die naaktfoto van me was rond gegaan en ik veel positieve reacties kreeg.
Nu heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Zelfs op het strand kleed ik me om zonder met een handdoek mijn piemel te bedekken.

2 aug 2023, 17:08, Ferry17
18

Ik zou gewoon sowieso wat aan mijn gewicht willen doen en lichaam maar weet niet precies hoe

2 aug 2023, 19:08, Onzeker
19

Van mij gaat nu ook een paar naaktfotos rond op school.
Een meisje uit mijn klas had me uitgedaagd om haar een naaktfoto van mezelf te sturen.
Als ik het zou doen zou ik van haar ook een naaktfoto krijgen.
Ik moest er helemaal naakt opstaan met een stijve.
Dus ik heb een paar foto's van mezelf gemaakt voor een grote spiegel.
En die heb ik naar haar gestuurd dan mocht ze kiezen welke ze het mooiste vond.
Maar ze was op dat moment met nog 3 andere meiden van school en die zagen mijn naaktfoto's ook.
Ze vonden dat ik een hele grote piemel heb en een mooi gespierd lichaam.
Daarom wilde ze mijn naaktfoto's ook hebben en binnen een week had iedereen op school ze ook leraren en leraressen.
Ik word er de hele tijd over aangesproken door jongens en meiden en ook door docenten.

De lerares van maatschappijleer vroeg aan mij of ze in de les wat mocht vertellen over mijn naaktfoto's. Als voorbeeld van wat er kan gebeuren en hoe het bij mij mis was gegaan.
En om de meiden die de foto's door hadden gestuurd erop aan te spreken.
Ze wilde 1 van de naaktfoto's als voorbeeld gebruiken dan zou ze mijn piemel en gezicht blurren.
Ik zei dat dat toch niet meer uit zou maken omdat iedereen de naaktfoto's toch al gezien heeft en me toch wel zal herkennen.
Daar had ik wel gelijk in vond ze.
Dus de foto van mij kwam zo op het digibord.
De hele klas giechelen en lachen.
Maar ze was heel streng tegen ze en ik mocht ook vertellen wat het met mij deed.
Daar werden ze wel stil van.

7 nov 2023, 23:11, Darwin
20

Jeetje Darwin dat lijkt me helemaal akward dat je naaktfoto op het digibord staat terwijl de hele klas er naar zit te kijken.
En dan ook nog een lerares die ernaar kijkt waar je bij bent.
Dat is bijna net zo erg als naakt voor de klas staan of misschien zelfs wel erger.
Want op het digibord kan de foto groter in beeld staan dan zie je nog meer.

Bij mij is het nu wel een beetje over de opmerkingen over mijn naaktfoto.
Er zijn nog steeds wel jongens die mijn naaktfoto op hun mobiel of laptop hebben staan. En ik sta ook op een website met naakte selfies. Dus nu kan echt iedereen naar mijn naakte lichaam kijken.
En dat gebeurt ook blijkbaar want soms krijg ik echt zomaar van een wildvreemde zo'n blik van hé is dat niet....
En sommige jongens zeggen het ook gewoon tegen me.

9 nov 2023, 21:11, Elise16
21

Ja Elise16 dat was inderdaad heel akward om de hele klas naar mijn naaktfoto te zien kijken.
Het was ook best wel groot in beeld zeg maar dan kon je alles wel heel erg goed zien.
Iedereen zat er opmerkingen over te maken van kijk nou wat een grote piemel.
En hij is wel mooi glad geschoren iemand vroeg of ik nu in het echt naakt zou gaan.
Ik heb er maar niks op gezegd.
Dat die lerares ook naar mijn naaktfoto keek waar ik bij was was ook wel een raar gevoel.
Gelukkig ging ze vrij snel tegen de klas praten en toen moest ik ook tegen de klas zeggen wat ik ervan vond.
Ik zei dat ik het wel erg vond dat dit gebeurt is en dat ik het de meiden die het hebben gedaan wel kwalijk neem.

10 nov 2023, 16:11, Darwin
22

O ja en daarna vroeg nog iemand of de andere naaktfoto's ook op het digibord mochten. Omdat ze die dan beter konden zien.
Ik zei dat het me niet zoveel meer uit maakte als ze dat zo graag wilde zien dat het van mij wel mocht.
De lerares vroeg nog of ik dat wel zeker wist.
Ik zei dat dat toch niet meer uit zou maken anders zouden ze dat wel thuis op een pc ofzo doen.
Toen heeft ze alle foto's laten zien en zat er zelf ook naar te kijken.
Eigenlijk vond ik het wel een beetje geil dat iedereen er naar zat te kijken

10 nov 2023, 17:11, Darwin
23

Iedereen die zo iets meemaakt zou hulp bij een hulpline voor jongeren kunnen zoeken. Hun weten wat te doen want het gebeurd helaas vaaker.

23 nov 2023, 17:11, Lotte
24

Lotte dat heb ik ook gedaan hoor echt alle sites die daarvoor zijn.
Maar ze kunnen je dus niet helpen met het wissen van alle kopieën van je naaktfoto's.
Ze hebben wel goeie tips over hoe je ermee om kan gaan dat iedereen je naaktfoto's heeft gezien.
En dat je aangifte kan doen maar de politie doet er niks mee bij mij tenminste niet.

Ondertussen hebben nog steeds heel veel mensen mijn naaktfoto op hun mobiele telefoon ofzo staan.
En ik kan toch niet tegen al die mensen aangifte gaan doen??

Het is nu al een half jaar geleden en ik hoor bijna elke dag er nog wel iemand over.
Ik heb nu zoiets van laat ze maar lekker kijken als ze dat zo leuk vinden.
Ik heb ook een mooi lichaam dus ik snap wel dat ze er graag naar kijken.
En nu staat mijn naaktfoto ook nog op één of andere shabby website.
Daar krijg ik em ook niet meer af ook al ben ik een minderjarige. En is het dus illegaal dat ik daar naakt op sta.

Iedereen die ik ken heeft die foto gezien, zelfs neven, nichten ooms en tantes.
Leraren en leraressen, mensen uit het dorp waar ik woon echt iedereen.
Jammer dan niks meer aan te doen.
Voordeel is dat ik nu ook niet zo moeilijk hoef te doen als ik me ga omkleden ergens waar andere mensen bij zijn.
Ik ben nu helemaal niet meer preuts.

23 nov 2023, 20:11, Elise16
25

Elise 15

Er is maar 1 oplossing.
Naar de politie gaan. Je kent de personen die dit gedaan hebben. Dan is de zaak redelijk makkelijk.

Wat hier gebeurt is is bijzonder ernstig. Iedereen die jouw foto heeft en of doorgestuurd is strafbaar. Dit noemen ze in het bezit zijn en of verspreiden van kinderporno, dat staat gelijk aan kindermisbruik en of verkrachting aangezien je leeftijd..

Geloof me wanneer de politie t school opkomt moet je eens om je kijken hoe snel de mobieltjes in de hand worden genomen en jou foto word verwijderd.

Er staan zware straffen op .

Ga als de weerga naar de politie!!!

10 jan 2024, 05:01, Gewone jongen
26

Gewone jongen

Lief van je dat je me probeert te helpen door te schrijven dat ik de politie in moet schakelen.
Ik ben al wel bij de politie langs geweest hoor.
En een agent is ook al een keer op school geweest. Die heeft toen met de directie gesprek gehad over hoe die het aan moesten pakken.
Op school is er toen wel aandacht aan besteed in alle mentor uren met alle klassen.
Dat hielp wel een beetje.
Veel mensen steunen me wel en hebben de naaktfoto echt gewist.

Maar de politie zei dus dat het niet te doen is om die naaktfoto van iedereen z'n mobiel af te krijgen.
Dan moeten ze alle telefoons 1 voor 1 gaan checken of ie erop staat.
In iedereen z'n cloud zoeken, laptops tablets enzo.
En dat gaat veel te veel tijd kosten.
En ook al ben ik minderjarig en is het een naaktfoto van mezelf die ikzelf heb gemaakt.
Dat is nog geen kinderporno.

Ik had mezelf naakt via een grote spiegel op de foto gezet. Achter me had ik ook een spiegel staan en dan met mijn telefoon op een kastje met een timer die foto gemaakt.
Het is een heldere scherpe foto waar ik helemaal opsta full frontal. Je kunt mijn gezicht, tietjes en kutje zien.
Via de spiegel achter me zie je ook mijn billen.
Ik sta gewoon rechtop met mijn handen in mijn zij en mijn benen een beetje uit elkaar.
Best stoer eigenlijk 😎

Er zijn nu toch al zoveel mensen die mijn naaktfoto gezien hebben dat het me eigenlijk ook niet meer zoveel uitmaakt.
Ik heb em zelfs wel een keer aan iemand laten zien die er wel over gehoord had, maar de foto nog niet gezien had.

Dat die naaktfoto ook op een website staat, met allemaal naaktfoto's van tienermeisjes die naakte selfies hebben gemaakt.
Vind ik nu ook niet zo erg meer.
Als je er naar wil kijken doe je dat toch lekker.
Google er maar naar misschien zie je me dan 😉😁

11 jan 2024, 23:01, Elise16
27

Stukje van mij, het nieuwe nummer van Meau is echt mooi.
Het gaat ook over sexting versturen van naaktfoto's van iemand anders.
Ik herken het gevoel wat ze in de tekst zingt wel. Vooral toen het allemaal net gebeurt was vorig jaar.
Gelukkig heb ik er nu voor mezelf wel vrede mee het is nou eenmaal gebeurt.
En mijn naaktfoto gaat nog steeds af en toe rond. Ik zit nu op het mbo maar af en toe komt er weer iemand naar me toe die mijn naaktfoto heeft gekregen van iemand van mijn vorige school.
Dan willen ze perse weten of ik het wel echt ben op die foto.
Hierboven had ik al geschreven dat mijn naaktfoto ook ergens op het internet staat. Dus jongens die dat weten zoeken em dan op en laten het zien aan andere jongens.
Ik ben nou eenmaal een mooi meisje en dan zijn ze nieuwsgierig en zitten ze over me te praten.
Ja dan is er blijkbaar altijd wel iemand die mijn naaktfoto weer ff opzoekt.

En tegen elke jongen die erover begint zeg ik.
Jammer he dat jij me nooit in het echt naakt gaat zien.😁
Tenzij het een leuke jongen is die er op een lieve manier over begint.
Dan doe ik wel lief terug.

13 feb 2024, 21:02, Elise16
28

Ha ik heb eindelijk een website gevonden die mensen kan helpen om naaktfoto's en filmpjes van het internet af te halen.
Via de website van de politie kwam ik op een website die Takeitdown heet.
Ik mag hier geen link posten maar als je gewoon in Google typt: take it down dan komt de website al snel naar voren.

Je kunt hun aangeven om wat voor foto's en filmpjes het gaat.
Je leeftijd en mailadres.
En ze vragen je om de foto's of filmpjes van je apparatuur te uploaden.
Dat klinkt eng maar de site wordt aangeraden door de politie dus het zal wel goed zitten.

Wat de organisatie achter deze site dan doet is jouw bestanden taggen. Waardoor de websites waar ze op staan automatisch worden opgezocht met een zoekmachine.
Al die sites krijgen dan het verzoek om die bestanden te verwijderen.
Dat verzoek wordt al snel een juridisch bevel als het om minderjarige gaat.
Achter deze site zitten namelijk Amerikaanse mensen die met politie en justitie samenwerken.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan.

En misschien wil de medewerker van dit forum de link naar de website plaatsen?

14 feb 2024, 20:02, Elise16

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer