mijn moeder & slaan

Hoi. Ik ben Lara, 14 jaar.
Mijn moeder sloeg mij vroeger als ze heel erg boos werd en daardoor word ik nu ook een beetje bang als ze boos wordt. Ze is nu gelukkig gestopt, alleen was haar excuus dat het iets traditioneels is, een tik voor je eigen bestwil? Overdrijf ik, is dit normaal of niet?

1 jan 2023, Lara


Reacties

plaats reactie
1

Nee dat is zeker niet normaal vindt ik. Maar als het nu is gestopt is dat wel fijn. Ik zou het vergeten en het achter je laten

7 jan 2023, 11:01, Lyn
2

Nee, inderdaad, dit is niet wat we moeten doen.

8 mrt 2023, 20:03, Lonicia
3

Het is niet goed dat je moeder dit vroeger deed, maar ze is wel gestopt gelukkig. Ik denk dat het zo wel verder kan als ze niet meer slaat dus gewoon achter je laten

16 mrt 2023, 15:03, Lieke
4

Ik snap dat de andere zeggen proberen achter je te laten maar dat is natuurlijk erg lastig.. Is wel beetje een schrik en trauma onderdeel. Ik zou er misschien keer met haar over hebben dat je hier wel moeite mee hebt dat je begrijpt dat het traditioneel is of hoe ze dat uitlegt wat ook beetje gek is maar eigenlijk wel eens voorkomt bij sommige culturen en wat niet erg is soms gebeurd dat inderdaad. Maar niet hiermee zitten en het is niet fijn als je bang voor haar wordt als ze boos is.

23 mrt 2023, 23:03, anoniemxx

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer