Is er iets flink mis met mij?

Hee!

Ik ben een meisje van 18 en heb wat dingen waarbij ik vraagtekens heb. Nou hier komen ze:

- Vreemdgaan en relaties..
- Nageroepen worden..
- Het onvoorwaardelijke..
- De gesprekken met een psycholoog..

Nou ik heb dus meerdere vriendinnen, maar ik heb nog nooit meerdere vriendjes gehad. Waarom zien we het als een regel dat je een vriend/in hebt? Want we hebben wel meerdere vriendinnen toch? Ik zou denken dat dat uiteindelijk verveelt of dat je je opgesloten voelt en dat het meer regels zijn dan voor de lol.. Hoe zien jullie dat of wat hebben jullie hierover te zeggen?

Nageroepen worden.. Zelf vind ik het eigenlijk wel leuk als ze mij naroepen met “lekkerding” of roepen “Gaan we wat doen vanavond?!” Natuurlijk niet als ze hun vieze voorstellen projecteren op mij of mij tot hun wil dwingen.. Maar wanneer zou nageroepen kunnen worden leuk zijn als het voor jou leuk zou kunnen zijn? En wanneer gaat het te ver voor jou?

Wat is voor jou onvoorwaardelijke liefde? En wanneer is er geen echte liefde? Kan om ouderschap gaan, om vriendschap of een romantische relatie..

Gesprekken met een psycholoog.. Wat maakt het voor jou fijn? Wat maakt het niet fijn? Hoe is jouw psycholoog en waarom zou je het andere wel of niet aanraden?

Nou ik ben benieuwd lieve mensen!

Kusss! 💕

19 jun 2022, Brunette loverrr


Reacties

plaats reactie
1

Als je polygaam bent kun je meerdere relaties hebben.

24 jun 2022, 02:06, Bikinigek

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer