IKWILDOOD!

Ik ben 16 en ik ben in behandeling geweest voor een eetstoornis. Soms zit ik in zo'n donkere wolk en dan wil ik alleen maar dood zijn.
Help me. Wat moet ik doen

Xx

5 dec 2018, girl16


Reacties

plaats reactie
1

Hey girl16,

Wat moet jij je vreselijk ellendig voelen dat je soms alleen maar dood wil zijn. Dat is heel erg heftig voor je!
Je schrijft in behandeling te zijn geweest voor je eetstoornis. Ik vraag me af of deze behandeling succesvol of voldoende geweest is voor je? Want je zou je niet zo vreselijk moeten voelen als nu.

Ik raad je aan om weer contact op te nemen met je oude behandelaar of naar de huisarts te gaan voor een verwijzing. Je moet hier niet alleen mee blijven rondlopen en hebt professionele hulp nodig om hier weer uit te komen. Hoe eerder je dit doet, hoe sneller je je weer beter voelt. Wacht dus niet te lang en onderneem meteen actie voor jouw gezondheid!

Praat er ook over met je ouders of anderen in je omgeving die je vertrouwt. Je kunt alle steun en hulp nu wel gebruiken om door deze moeilijke periode te komen. Maar dat gaat je lukken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs en sterkte, Amy

6 dec 2018, 07:12, Amyxx
2

Dankje, ik vind het al heel lief dat je reageert. Gewoon alleen al omdat ik me dan niet zo alleen voel. Ik zal erover nadenken of ik er met iemand echt over durf te praten. Ze denken vast allemaal dat ik gek ben.
Xx

6 dec 2018, 21:12, girl16
3

Hey lieve girl16,

Je hoeft je echt niet alleen te voelen in deze hoor!

Ik hoop ook dat je je moed bij elkaar verzameld en er met iemand over gaat praten. Want je moet hier niet alleen mee blijven rondlopen. Hoe meer je het met anderen deelt, hoe minder zwaar het voor je zal zijn.

Ik begrijp dat je bang bent dat mensen denken dat je gek bent. Maar zou jij dat ook over iemand anders denken die zich net zo voelt zoals jij nu doet?

Wees lief en mild voor jezelf en zorg ervoor dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. Dat ben je zo waard! Ik weet dat jij de kracht en de moed hebt om hier weer uit te komen.

Zet 'm op lieve meid.

Ik hoop dat je hier weer wat aan hebt. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, geef het dan aan!

Liefs, Amy

7 dec 2018, 08:12, Amyxx
4

Hoi Girl16,

Gelukkig kreeg je al fijne reacties van mede forumgenoten!

Via deze weg laten we je weten dat je altijd welkom bent op de chat als je je machteloos voelt en niet meer weet wat je moet doen. Ook bij 113.nl kun je chatten, mailen en bellen op momenten dat je steun het hardst nodig hebt.

team 99gram

7 dec 2018, 20:12, team 99gram.nl
5

Bedankt, ik waardeer de lieve reacties meer dan ik kan omschrijven.
Xx

9 dec 2018, 19:12, girl16

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.