ik wil naar mentaal ziekenhuis

hi,
ik ben een meisje van 13 en het gaat fucking slecht met me. ik wil dus echt heel graag naar een mentaal ziekenhuis. en, om hulp te krijgen, maar ook om weg te kunnen zijn van huis en school waar ik het echt niet meer volhoud. ik zal het even iets beter uitleggen.

ik heb geen energie meer voor het leven. ik heb nergens motivatie voor en wil het liefts de hele dag in bed liggen. ik sneed mezelf maar mn mentor zag het en afgelopen oktober werden mn ouders gebeld toen ik op school was. het zorgteam (zo heet dat bij ons op school) belde dus mijn ouders en sindsdien weten ze hoe het met me gaat. eerste paar weken nadat ze erachter kwamen waren verschrikkelijk. elke avond checkten ze mn armen en we hadden constant ruzie. nu bots ik af en toe nog met ze, vooral omdat ze denken dat t supergoed met me gaat (nee dus) en als ik dan aangeef dat ik niet naar school wilt of ik ben heel moe worden ze boos. ik wil echt heel graag naar een mentaal ziekenhuis want ik kan echtg niet meer. ik wil zm plegen en alles gaat gwn slecht.

hoe vertel ik mn ouders dat ik naar een mentaal ziekenhuis wilt en kan dat überhaupt zomaar???

alvast bedankt xx

12 mei 2022, xxxx


Reacties

plaats reactie
1

oh misschien ook handig om ge weten- ik heb meerdere afspraken gehad met ggz een oaar maanden terug en ben best recent gestopt bij een psycholoog want ze holpen allebei niet

12 mei 2022, 22:05, xxxx
2

lieve jij,
wat vervelend voor je, dat je je zo naar voelt.
ik wil je graag een paar tips geven:
- wanneer je je zo naar voelt, zoek naar iets van afleiding. iets wat je vrolijk maakt, of een film of serie kijken ofzo.
- praat open en eerlijk met je ouders. echt, dat helpt. op die manier kunnen je ouders je beter begrijpen en het is goed voor de relatie tussen jou en je ouders.
- Ik wil je aanmoedigen om de Heere God op te zoeken. ik wil je graag meedelen dat Hij er altijd voor je is, wat er ook gebeurt. Hij zal voor je strijden in de strijd. Hij is zo liefdevol en zo geduldig. God zal naar je luisteren wat je te vertellen hebt. God zal je rust geven, en vrede. De Heere heeft zelfs Zijn enige Zoon naar deze aarde gezonden. Zijn Zoon is aan het kruis gestorven voor jou zonden, jou pijn, jou verdriet, jou angst en jou ziekten. Hij is opgestaan uit de dood! en nu is Hij in de hemel een plaats voor ons aan het voorbereiden. en binnenkort, zal Jezus ons ophalen.
- ik hoop echt dat dit je helpt <3

heel erg veel liefs van mij

13 mei 2022, 16:05, Q
3

Hallo xxxx aahhwww wat erg voor je. Ik wil je echt aanraden om zo lang door te gaan hulp te zoeken tot dat je iemand hebt gevonden waar je je echt thuis voelt. Er moet een bepaalde click tussen jou en de psycholoog zijn. Please zoek verder tot dat je iemand hebt gevonden. En als je niet durft met je ouders te praten dab schrijf het hun in een brief. Of vraag iemand anders die je vertrouwd.

15 mei 2022, 15:05, Lotte

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer