Ik trek me heeeel erg aan wat mensen van mij vinden

Heyyy
Ik trek me het zo erg aan wat mensen van me vinden en wat mijn reputatie is enzo. Ik ben zo bang dat mensen me raar vinden. Ik weet ook dat er mensen zijn die mij niet heel leuk vinden en I know dat hou je toch wel maar ik kan me daar zo naar over voelen. Hebben andere hier ook last van en zo ja hoe gaan jullie hier mee om?

9 mei 2021, Girlll


Reacties

plaats reactie
1

Hey,
in het leven zijn er altijd mensen die jouw niet mogen of je mensen waar je geen klik mee hebt. Maar dat betekent niet dat er geen mensen zijn waar jij het heel erg leuk mee kan hebben! En ik heb er ook last van ofcourse, maar ik denk altijd zo van wat boeit het dat een paar mensen die mij niet eens kennen me niet mogen, ze hebben wel wat beters te doen. Ik zou je alleen druk maken als de gene die jouw niet zo leuk vinden jouw gaan pesten of last vallen enzo... Ik negeer hun ook en ik heb er dan al gauw niet meer zo veel stress van!
xx

9 mei 2021, 19:05, C
2

Gelukkig word ik niet gepest. Ik vind het wel heel lastig dat iedereen op deze leeftijd elkaar zo erg judged

9 mei 2021, 20:05, Girlll
3

Ja iedereen vindt het normaal om mensen te oordelen...

12 mei 2021, 11:05, C
4

Probeer je niks aan te trekken van anderen en foe wat je zelf vind ik weet het het is soms moeilijk maar probeer het ***

Gr een random boyy

*** dit bericht is aangepast door de moderator

15 mei 2021, 21:05, Boyy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.