Hoi voorstellen met emoij's

Heyy laten we elkaar voorstellen. Met emoij's en dan leren we elkaar weer beter kennen. OkΓ© nu doe ik me ook even bekend maken hihi
1. hoe is jou gezin.
mijn andwoord: πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘¦ en nog een zusje van 10.
2. Waar geef jij het liefste je geld aan uit? Ik aan dit: πŸ’„πŸ’πŸ‘šπŸ¬.
3. Ben jij vaak ziek? Mijn andwoord: 12 keer per jaar, vooral december. πŸ˜·πŸ€•.
4. Wat vind jij heel goor? Ik dit: πŸŒΆοΈπŸ•·οΈπŸ’©
5. Bedenk zelf iets leuks.
6. Wil jij graag kinderen? πŸ₯πŸ‘ΆπŸ€°. Ik weet het niet. Ik ben nu nog z jong en ik moet er niet aan denken om op 15 jaar al moeder te zijn. Nu niet.
7. Wat vind jij echt heel raar van de mens? Ik dat mensen elkaar dood willen hebben. En ruzie met elkaar hebben en uitlaatgassen hebben. 😡😫😒😬😡😫😒😬😡😫😒😬X

5 sep 2017, Talita


Reacties

plaats reactie
1

Leukk πŸ’— Ga ik doen! πŸ‘

Hoii! πŸ™‹
Dit zijn mijn antwoorden:
1. hoe is jou gezin?

Ik heb een zusje πŸ‘§ (9), een broer πŸ‘±(16) en een zus πŸ‘© (16) en twee ouders πŸ‘«.

2. Waar geef jij het liefste je geld aan uit?

Aan mijn 🎻, aan πŸ₯🍦🍧🍨🍭🍬🍫πŸͺ🍩 (soms iets te veel πŸ€‘) en aan 🎒🎑.

3. Ben jij vaak ziek?

Ong. 2 of 3 x per jaar πŸ€’πŸ€•

4. Wat vind jij heel goor?

🌢️, 🍍, πŸ†, 🍷 (niet geproeft, maar dat hoeft ook niet want het stinkt)

5. Bedenk zelf iets leuks: Wat vind jij heel lekker?

πŸ•πŸ”πŸ–πŸ—πŸŸπŸπŸ£πŸ₯🍦🍧🍨🍭🍬🍫πŸͺπŸ©πŸ°πŸ±πŸ³πŸ‡πŸ‰πŸ“πŸπŸŽ.

6. Wil jij graag kinderen?

Jaa ik wil echt heeeel graag kinderen! Het liefste meerdere (3) maar ik ben al heeeeeel blij met eentje!
πŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘Ά

7. Wat vind jij echt heel raar van de mens?

Dat er sommige mensen zo raar zijn en niks doen aan het klimaatprobleem. Dat sommige mensen denken dat ze dingen kunnen beslissen over andere mensen. Dat sommige mensen alleen aan zichzelf denken. Dat sommige mensen van anderen niet accepteren waar ze op vallen. Dat ze dan zeggen dat iemand die per ongeluk in het verkeerde lichaam is geboren geen vrouw/man is omdat hij/zij niet zo is geboren. Maar geslacht is niet hoe je eruit ziet, maar hoe je je voelt. En dat weet alleen jij het besteπŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œ

XXX

5 sep 2017, 19:09, Appelflap
2

Lieve Appelflap, leuk hoor. Haha in emoij's echt modern.
1, hoe is jou gezin? πŸ‘¦(15) +πŸ‘§(15) tweeling. πŸ‘©(45) πŸ‘¨(48) En ik ben de jongste van de klas en heel ons gezin en onze huisgenoten. Het zijn me echte ouders geen stierfamilie.

2, Waar geef jij het liefste je geld aan uit? Haha zoveel:
Lush, hema, knutselspullen, πŸ’πŸ’„πŸ­πŸŽ¨πŸ«.

3, Ben jij vaak ziek? Nee, 2 tot 4 keer. πŸ€§πŸ€’πŸ€’

4, Wat vind jij heel goor? πŸ†πŸŒΆοΈπŸ’¦πŸ’¨πŸ•·οΈπŸ•ΈοΈ

5, Heb je deze week wat meegemaakt? Ja ik ben ongesteld geworden.πŸ˜₯

6, Wil jij graag kinderen? Nee, haha maar wel een baby aapje. Ik kan er niet voor zorgen, het kost geld, dat gehuil, maar ik wil van mijn kindertijd genieten. Nu is nu.

7, Wat vind jij echt heel raar van de mens? Dat we onschuldige en lieve mensen of dieren doden, dat we ziek worden, dat we na school moeten, dat er wapens zijn, pesten, het vervuiling, de fabriek met *** dingen, slachten, onrechtvaardigheid, dat we vergelijken, dat wij wel kleding dragen hahaha. πŸ‘šπŸ‘™πŸ‘˜
Ik ben ongesteld, maar toch voel ik me goed op 99 gram. Alleen heb ik buikpijn.

5 sep 2017, 19:09, Eva
3

Eva, misschien moet je ophouden met zeggen tegen alles en iedereen dat je ongesteld bent, dan denk je er ook meteen minder aan. Want dit werkt niet.

5 sep 2017, 20:09, Appelflap
5

zijn er nog meer

8 sep 2017, 16:09, Talita
6

Hey Eefje ik bedoel het niet gemeen maar als je er de hele tijd aan denkt wordt het er ook niet beter op meis!

8 sep 2017, 20:09, Appelflap
7

Hee lieve Appelflap, dat snap ik hoor. Je hebt ook wel gelijk. Wel bedankt voor al je hulp, alleen is het zo dat ik het echt niet door had. Haha bedankt meis. πŸ’‹

9 sep 2017, 08:09, Eva
8

Ik heb de verkeerde emoij's gebruikt. Bij mijn familie hebben we dit: mijn moeder zwart haar, mijn vader bruin, mijn broer donkerblond, ik goudblond, mijn zusje ook goudblond.

9 sep 2017, 11:09, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.