gepest/geen vriendem

hay, ik heb dus vanmiddag ruzzie gekregen met mn 'vriendin' M. J had namelijk een foto gestuurd van mij en T en zei kijk de vrienden van P (ik) en M zei het worden er elke dag minder. Help hoe houd ze dr bek eens een keer dicht?? (Ps ik heb trouwens J daarna keihard op zn schenen getrapt dus dat is goed)

20 jan 2022, P


Reacties

plaats reactie
1

Wat een vreselijk onsamenhangend en onduidelijk verhaal.
Wij kennen de betreffende mensen toch niet, dus enkel de voorletter is onnodig en geeft alleen maar kans dat degene over wie het gaat dit leest en dan heb je nog meer ruzie.
Je bericht is ook meer een mededeling dan een vraag, en de enige vraag die je stelt gaat over een persoon die niemand kent.

22 jan 2022, 19:01, <^[=+=]^>
2

Ok ik zal het beter uitleggen, het was op dat moment net gebeurd. Ik zat dus met J (ik zal hem wel de jongen noemen) in de aula. Er waren op dat moment ook een paar andere kinderen bij waaronder T (een klasgenootje, aan het begin wel vriendinnen mee geweest maar de klik was er gwn niet) en zij zat naast mij. De jongen (J) stuurde een snap (van Snapchat) naar M (met haar heb ik een gekke geschiedenis, en onze relatie heeft een paar scheurtjes en breuken) met de tekst P (ik) met haar vrienden en zij stuurde terug (een snap) het worden er elke dag minder. (Deel 1)

22 jan 2022, 21:01, P
3

Ik werd daar boos over en blokkeerde haar op alles. Toen ging de bel. Ik ging naar de les en we hadden presentaties. Helaas zat ik met haar in het groepje en er was een misverstand bij de dia'smaar verder ging het goed. De jongen (J) peste mij al een tijdje en hij deed het weer. Ik gaf hem toen een schop gegeven en ik heb daar geen spijt van. Mijn problem is alleen dat ik vriendinnen heb die ook vriendinnen zijn met M. En ik vond die opmerking heel onaardig. Daarom vraag ik tips om haar idk minder zielig te maken tegenoveer mijn vriendinnen. (Deel 2)

22 jan 2022, 21:01, P

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer