Geld verdienen...

Hoihoi nou ik ben dus *****y en ik wil graag geld verdienen om een cadeau te kopen voor mn moeder. Ze heeft weinig geld maar ik wil iets voor haar kopen .. ik ben btw een meisje en 11 jaar.

18 dec 2016, Girlxx


Reacties

plaats reactie
1

Ik snap je probleem, misschien kun je karweitjes doen ofz maar als je moeder weing geld heeft, kan dat moeilijk gaan. Je kan het doen bij buren als je dat leuk vind. Zoek eens op interent op wat je kan doen voor geld te verdienen.
Maar je kan natuurlijk ook iets voor haar regelen wat geen geld kost of nauwlijks. Bijvoorbeeld picknick, samen gezellig fietsen en naar een mooi plekje en daar bv te gaan picknicken. Miss een ontbijtje op bed of wat ook een super leuk idee is: is om voor een dag alles wat je moeder elke dag moet doen, bijvoorbeeld: schoonmaken, was opruimen etc
Om dat voor haar over te nemen en dat jij dat een keer doet, dat je haar echt een keer 'verwent' ik denk dat ze dat heeeel leuk vind!!! Beter dan een sieraad ofzo....
Op internet staan heeel veeel ideeën
Gr

19 dec 2016, 07:12, Lola
2

Hoiii @lola ! Het gaat lastig met een ontbijt op bed ofzoo want ik mag haar maar 1 x in de maand zien en het gaat nu niet zo goed met dr dus heb er nu al een jaar niet gezien....

19 dec 2016, 21:12, Girlxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.