enorme fout gemaakt

hoi, ik ben Puck. Ik zit nu in de eerste klas vwo en doe tto waardoor ik in de klas engels moet spreken. Wij hebben helaas te weinig kinderen in de eerste klas vwo waardoor wij een samengevoegde klas zijn. In het begin waren we allemaal vriendinnen. Maar na een tijdje begon een vriendin heel onaardig te doe en ik wilde geen vriendinnen meer zijn. Omdat ik weinig afspreek word ik vaak niet uitgenodigd op feestjes. Ik doe alsof ik dat prima vind en het is ook voor mij ok alleen de meiden uit mn klas vinden me mar raar. Ik was ook dit weekend weer eens niet uitgenodigd en was erg boos op een vriendin. Toen hadden we een heel boos gesprek en nu ik er later op terugkijk was ik heel dom omdat zij dacht dat ik toch niet wilde afspreken. Nu wil ze mn vriendin niet meer zijn en wil ze ook niet meer met me in de pauze zitten en nu ben ik bang dat als ik met mn vriendinnen daar ga zitten zij zegt dat ik daar niet mag zitten of allemaal nneppe dingen zegt. Helppp wat moet ik doen?

15 mei 2022, need your help


Reacties

plaats reactie
1

Oei, lastig.
Ik had zo'n soortgelijke siteautie ook vorig jaar, resulteerde uiteindelijk in overplaatsing. Misschien kun je het er met haar over hebben en uitleggen dat ze het verkeerd begreep. Anders kun je altijd naar je mentor gaan.

16 mei 2022, 20:05, Iemand

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer