Bang voor terugval anorexia

Hoi,
Ik ben zo gestresst. Ik had dus anorexia, ben een half jaar geleden genezen verklaard. Ik moest toen wel nog zo’n 2 kilo aankomen, om op gezond gewicht te zitten. Maar die 2 kilo is er nog steeds niet bij, inmiddels is er 2 kilo verder vanaf. Het lukt me gewoon niet om die 4 kilo aantekomen, ik ben er al 6 maanden mee bezig, maar het gaat niet. Bepaalde oude gewoonten slijten er weer in. Het is niet dat ik die laatste 4 kilo niet aan wil komen, maar zodra ik bepaalde dingen eet, dan krijg ik de drang weer over te geven, of alles te verkruimelen etc. Het wegen blijft ook maar tegenvallen. Mijn ouders worden er gek en wanhopig van en ik zelf ook. Stiekem drink ik ook altijd drie liter water voor het wegen, waar is zo misselijk en moe van wordt.
Ze weten trouwens niet dat ik deze gedachtes en gewoontes weer heb. Ik durf ze het ook niet te vertellen en wil het eigenlijk ook niet vertellen, maar ook weer wel. Het voelt namelijk zo eenzaam en stressvol om alleen met deze wetenschap in mijn maag te lopen. Wat moet ik doen? Het is zo moeilijk! Helppp!!!

10 dec 2020, Anoniempjeeee


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben ook bang dood te gaan van al het water dat ik drink. Kan je een waterintoxicatie krijgen van drink liter water drinken in een korte tijd?

10 dec 2020, 23:12, Anoniempjeee
2

*drie liter water drinken

10 dec 2020, 23:12, Anoniempjeeeee
3

Om dood te gaan van water intoxicatie moet je meer dan 6-7 liter drinken, ook al is 3 liter meer dan gemiddeld, maar als je veel sport is dat oke.

11 dec 2020, 08:12, D
4

beste Anoniempjeeee zo te horen geeft je lichaam aan dat 3 liter te veel is. Je kan ook naar mentor of vriendin met probleem of anoniem hulp zoek op 99 gram via chat of mail.

11 dec 2020, 13:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.