Ziek diertje

Heyy,
Misschien een beetje raar voor op deze site, maar ik zit hier wel heel erg mee... ik heb een konijntje van zo’n 11 jaar oud. Ze heeft een grote bult in haar oksel zitten en die kapot gemaakt. Ik kan zien dat ze echt pijn heeft. Ze eet ook amper.. ik denk dat ze een abces heeft (bult gevuld met push als gevolg van gebitsproblemen) en ik wil graag met haar naar de dierenarts. Alleen mijn moeder wilt dit niet. Ze zegt constant; het is al een oud konijn, ze gaat haar laatste dagen in.
Dat weet ik maar ik wil niet dat ze pijn lijdt..! En om zelf naar de dierenarts te gaan, daar heb ik geen geld voor. Als het echt zo erg is laat ik haar liever inslapen(als ik er niks meer aan kan doen). Van mij hoeft ze geen pijn te lijden. Ik voel me zo schuldig... weet iemand wat ik kan doen?
x

19 feb 2018, noontje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve noontje, lief bericht. Maar inslapen, dan gaat ze wel dood. En je konijn is net je kind denk ik. Streel en knuffel je konijn. Of bel de dierendeskundige of een dierenarts. Geef hem het favoriete eten van de konijn.

20 feb 2018, 16:02, Eva🥥

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.