Windkracht😤🙂

Nou het klinkt raar maar het is zo namelijk ik kan windstiren ofzoo als ik mijn hand tot een vuist maak en wil dat het stopt met waaien dan stopt het ook echt en als ik mijn hand dan weer wijd maak en wil dat het waait dan waait het ook wat is dit bestaan er echt machischd krachten heb ik die want als ik dit doe gebeurt het ook echt elke keer en hoe moet ik het beheersen en tegelijk geheim houden?
Liefss.power

2 dec 2018, Power


Reacties

plaats reactie
1

Dan vlieg je op je vliegende bizon naar de zuidelijke noordtempel. Wie weet vind je Aang daar ;)

Nee sorry, grapje. Weet je zeker dat het geen toeval is? Ik heb er zelf namelijk nog nooit van gehoord. Ik denk ook niet dat het bestaat en dat het dus iets psyisch is, en dat je het misschien anders ziet dan de werkelijkheid.

Maar wie weet kun je het en zijn er meer mensen met dit soort dingen, en ben ik de enige ter wereld die van niks weet haha.

Groetjes

3 dec 2018, 12:12, Katara
2

Katara dit is geen toeval of een grap

6 dec 2018, 14:12, Power
3

En avatar is leuk💖

6 dec 2018, 14:12, Power
4

En nog een vraagje hoe hou ik dot geheim en beheers ik mijn kracht want soms kijk ik naar buiten en dan begint het super hardt te waaien opeens en als ik dan wegkijk houd heylt meteen op hoe doe ik dit nu

6 dec 2018, 14:12, Power
5

Sorry maar ik denk dat dit psychologisch is en dat het alleen in je hoofd zit :)

10 dec 2018, 11:12, Zu
6

Neeeeee dat is niet zoo want mijn moeder en mijn zussen weten het nu ook en die zagen het ook

14 dec 2018, 21:12, Power
7

Je overdrijft, als ik mijn hand dicht doe en weer open voel ik ook wind, want je hand wordt warm als je een vuist maakt, dit is heel normaal. Ik denk echt dat avatar een beetje naar je hoofd gestegen is...

26 dec 2018, 22:12, Jajaja
8

Neeeeeee hou toch op met mij niet serieus nemen ik ben serieus maar als jullie me niet willen geloven tover ik een donderwolk boven je hoofd

27 dec 2018, 10:12, Power
9

Oh, nu is het ineens toveren? Ik weet hoe je het kunt beheersen. Ga naar een psychiater en je zult er nooit meer last van hebben.

30 dec 2018, 19:12, Jajaja
10

En doe alstjeblieft niet zo overdreven met: hoe moet ik dit geheimhouden/beheersen omdat het gwn toeval is. Er bestaat niet zoiets als luchtsturen. Dat heeft iedereen zichzelf vast wel een x verbeeld, maar toen besefte zij wel dat het niet echt kon...

P.S. ik kan ook watersturen, onder de douche. Dan loopt het water uit mijn handen en dan denk ik: stop daarmee en dan til ik mijn arm op en dan is het weg... 😲

30 dec 2018, 19:12, Jajaja
11

"En nog een vraagje hoe hou ik dot geheim en beheers ik mijn kracht want soms kijk ik naar buiten en dan begint het super hardt te waaien opeens en als ik dan wegkijk houd heylt meteen op hoe doe ik dit nu"

Uhm... als je wegkijkt, hoe weet je dan dat het is opgehouden met waaien? Dat je het dan niet meer hoort, betekent niet dat het niet meer waait...

30 dec 2018, 19:12, Jajaja
12

Ik heb dit echt. Stop met mij niet sereuis nemen. Mama zag het ook. Allsjebliefd iemant help mij!

8 jan 2019, 16:01, Power

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.