wat moet je met je tong doen als je zoent?

Hee, ik heb een vraagje wat moet je nou precies met je tong doen als je zoent? Want op films zie je altijd dat die mensen als het ware soort van de tong van de ander likken en geen rondjes gaan draaien ofzo. Maar sommige zeggen wel rondjes draaien? Ik snap t niet help!!

10 nov 2019, anouckx


Reacties

plaats reactie
1

Niet rondjes draaien!! dat is wasmachine en totaal niet fijn. Een keertje langzaam rond draaien kan opzich nog maar zou het niet te vaak doen. Je moet gewoon rustig van links naar rechts, un beetje eromheen, tegen zijn tong van voor. Dat merk je uiteindelijk vanzelf wel wat je fijn vind. No worries

10 nov 2019, 14:11, jakan
2

@jakan Thanks voor je reactie! maar ik bedoel meer moet je niet meer elkaars tong likken en dan weer je mond sluiten zoals ze op films doen?

16 nov 2019, 14:11, anouckx
3

ik heb zelf al best veel gezoend, je moet gwn lippen op elkaar dan mond iets open en anders laat hem eerst beginnen met zn tong, zelfs lik ik hoe je het ziet op films, klinkt raar om te zetten maar het is wel zo hahah, doe het rustig aan en niet te snel en geen rondjes draaien dat is vies en wasmachine! het komt allemaal goed meiss❤️ no worriesss😘

22 nov 2019, 00:11, anonieeem
4

Haha de struggels! Ik herken ze wel hoor, ik vond het ook doodseng en of ik het wel goed doet enzo. Maar ik zal zeggen, (bij mij) was het nergens voor nodig. Het gaat vanzelf als je eenmaal bezich bent.
En het verscheeld voor iedereen wat je fijjn en niet fijn vind. De een vind langzaam en teder weer fijn en de ander ruw en stevig. Daar moet he samen achterkomen.
1 tip, als je begint met "naar elkaar toe gaan" niet gelijk je tong in diegene zijn mond duwen, eerst zachtjes lippen op lippen, en als de ander meer wil en de eerste stap neemt gaat het vanzelf. En zo niet en de ander wilt het ook, doe je mond een beetje open en duw langzaam en niet te ver je tong in de ander zijn mond.
En als je bijv met iemand hebt en met diegene gaat afspreken, probeer er dan bijv met diegene over te praten.
Dont worry het komt vanzelf!
Good luck
Xx

9 jan 2020, 23:01, Floo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.