wat is er met mij?

Hey,
ik weet niet meer wat ik moet doen. ik hou alles binnen en laat aan iedereen buitenaf denken dat het goed gaat. ik weet niet waarom maar ik irriteer mij aan mijn 2 vriendinnen en sluit ze buiten. ik wil gewoon met niemand praten, want niemand wilt mij ook. elke keer als ze vragen kan je bellen, wil je afspreken, dan wil ik wel maar dan zeg ik altijd nee of zeg ik dat ik ergens mee bezig ben. als ze vragen hebben of hulp nodig hebben bij hun problemen help ik ze, maar wel altijd via WhatsApp en niet via bellen. ik reageer meestal snel, zij niet. ik moet alles goed doen, zij mogen grapjes over mij maken want ja: ik kan toch overal tegen. ik wil het niet meer. wat is er met mij aan de hand?

2 jun 2021, kayla


Reacties

plaats reactie
1

same. sorry.

3 jun 2021, 21:06, fleur
2

heb een beetje hetzelfde gehad, vond gebeld worden echt een hel. Mij hielp het om het te bespreken met een goede vriend, hij heeft mij geholpen om juist met mensen te bellen en te merken dat het helemaal niet raar is om door de telefoon te praten. Dit kan je ook oefenen door bijvoorbeeld de kapper te bellen voor een afspraak, klinkt suf, of misschien juist spannend. Hoe dan ook, je zal er denk ik over moeten praten met een vriend(in) die je goed kan vertrouwen. Anders kan je ook gewoon naar je ouders toegaan, je hoeft ze niet alles te vertellen, maar in ieder geval staan ze voor je klaar om je te helpen.

13 jun 2021, 16:06, tim

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.