vingeren door mn vriendje. en zelf ?

ik heb nu een half jaar een vriendje en telkens als we afspreken vingert hij me sws 1 keer hij laat me genieten door mn clit te strelen daardoor kom ik klaar hij zit beethe met mn borsten te spelen dat voelt ook zo fijn maar wanner als hij weg is mezelf te laten klaar komen wil het nie meer heeft iemand tips of nieuwe manieren ? xoxox
ps: ben 14 en een half

28 jan 2015, xoxox


Reacties

plaats reactie
1

Doen jullie ook andere dingen samen? Ik bedoel lekker op de bank film kijken of een keer een frisse neus halen? Of wil hij alleen maar met zijn hand in je broek. Je zegt zelf dat hij het iedere keer doet en ik weet niet hoor oud hij is maar je bent zelf aardig jong. Pas op met wat je doet

30 jan 2015, 20:01, unbreakable21
2

mijn vriend kan het beter bij mij dan ik dus ik snap wat je bedoeld!
onder de douche wel eens geprobeerd?
en bij de dingen die hij doet waarvan jij denkt dat kan iets anders, probeer het zelf lekker uit.
veel plezier daarmee!

27 mrt 2015, 01:03, proudtobebi
3

Jullie moeten een keer samen onder de douche je vriendje moet je onder de douche vingeren en met je borsten spelen enz en hij moet je vagina en anus even likken dus beffen dat zou lekker zijn

21 jun 2016, 09:06, meiden orgasme
4

Jij bent een geluksvogel vogel

29 okt 2016, 23:10, Sexy meisje
5

Als hij weg is en het lukt niet meer moet je onder de douche gaan staan de stralen op ze hardst zetten en jezelf vingeren, heel lekker. Je kan natuurlijk ook vragen of hij eens wat langer blijft en dan kunnen jullie bijvoorbeeld samen onder de douche gaan staan en dan vingert hij jou en dan speel je zelf met je borsten of je draait de rollen eens om, jij pijpt zijn penis, als jullie op elkaar liggen kan hij ook nog met jou vagina spelen, veel suc6

27 mrt 2017, 01:03, Anonnnn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.