Vinden ze me nog wel aardig

Ik heb 2 vriendinnen en we trekken heel vaak met elkaar op enz maar vaak als ik iets zeg of doe noemen ze me nerd ofz en ze vragen mij nooit om te logeren maar zelf met zn 2 en doen ze dat wel altijd en k voel me daar rot door maar hoe moet ik zorgen dat het beter gaat of stopt helppp😭

3 dec 2018, Sad life


Reacties

plaats reactie
1

😢

3 dec 2018, 16:12, Haii
2

Wees gewoon eerlijk erover en als ze het niet waarderen dan zijn ze geen goeie vrienden.

3 dec 2018, 16:12, juliatje.
3

hoi meisje,
Ik heb ook soms van dat soort vriendinnen gehad.
jij hebt niks verkeerd gedaan, zei laten jou in de steek. Dit zijn gewoon fake friends..
heel irritant maar ik denk dat het wel goed komt en échte vriendinnen vind!

3 dec 2018, 16:12, robin22446688
4

Hey sad life,

Zo te lezen voel je je buitengesloten en vindt je het niet leuk wat je vriendinnen tegen je zeggen.

Ik denk dat je dit het beste kunt bespreken met je vriendinnen. Ik vermoed dat zij niet in de gaten hebben hoe erg je dit vindt.
Vertel ze dat je graag wilt dat ze jou ook meevragen te logeren en vraag ze om te stoppen met plagen.

Als het echt goede vriendinnen zijn, dan zullen ze naar je luisteren en hun gedrag aanpassen. Zo niet, dan is het misschien tijd om op zoek te gaan naar andere meiden die wel meer rekening houden met jou en je gevoel.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel succes!

Liefs, Amy

4 dec 2018, 14:12, Amyxx
5

Thanku😘😘

4 dec 2018, 16:12, Sad life

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.