Verslaaft en Stemmen in me hoofd //14 jaar

Hey ik Ben 14
Ik denk dat ik verslaaft Ben aan energy
In 1 week Heb ik 7 liter op steeds als ik het drink Heb ik buikpijn maar toch t heeft me een kick
Zelf gaat het niet zo goed met me ik snijd mezelf en zwerf vaak rond de laatste tijd bowl ik me best Eenzaam ik snap gewoon niet waarom ik vind alles prima maar iets in me hoofd wil me niet hier hebben
Soms Heb ik stemmen in me hoofd
Ik kom bijna nooit op school omdat ik het gewoon niet weet ik wil het opgeven
.
Meisje//14 jaar en 36 kilo

10 mrt 2020, ????


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt dringend professionele hulp nodig. Die energy drinks zijn vergif, van jou hoeveelheid kan je sterven omdat je hart dit niet aankan. Je hart gaat voortduren in overdrive, dat is waarom je je zo slecht voelt. Stoppen met energy is moeilijker dan stoppen met roken. Ook je maag en darmen beginnen schade op te lopen en, depressies beginnen vaak in de maag en darmen. Dat is exact wat jij nu hebt. Vergelijk het met iemand die verslaafd is aan koffie maar dan 100x erger. Als ik 2 tassen koffie drink weet ik met mezelf geen blijf meer dus wat verwacht je als je een liter per dag drinkt van iets dat 100x zo straf is dan koffie?
De maximale dagelijkse hoeveelheid van dat vergif is een half blikje. Meisje, je bent een junkie en je moet afkicken. Zoek daarvoor professionele hulp en praat vooral met je ouders, vertel hen alles. Ze zullen in shock zijn maar ze zullen je ook helpen want geen enkele ouder zijn kind vroeg of laat dood aantreffen. Die shock zou veel groter zijn en komen ze wellicht nooit meer te boven. Doe het vandaag nog want elke dag kan de dag te laat zijn. Trek je in moeilijke momenten op aan kleine dingen in de directe toekomst. Zelfdoding in nooit moedig zoals velen zeggen, het is laf en je vermoord alle mensen rondom jou die je graag zien er ook mee. Onthoud dit altijd! Wat je ook denkt of voelt, je bent nooit alleen, er zijn mensen die van je houden en je toekomst ligt voor je en die zal veel mooier zijn dan je je nu kan inbeelden. Veel succes met afkicken.

11 mrt 2020, 09:03, Bezorgd
2

Je omgeving in lichten over je struggle is de eerste stap die je moet ondernemen, stap2 is hulp zoeken bij een ervaringsdeskundige of psycholoog, de derde stap is plannen maken voor je toekomst wat met niet naar schoolgaan krijg je nooit een diploma, stap 4 is een plan maken hoe je probleem gaat oplossen stap 5 kan een diëtist zijn en de laatste stap is om nooit op te geven in je problemen. Maar probeer iets negatiefs in iets positiefs om te zetten maar sterkte en zeg maar als je meer tips wilt, ik kan je ook gezonder leeftips geven.

11 mrt 2020, 12:03, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.