verliefdheid en tips nodig

Ok, ik ben dus een jongen (A) en ben verliefd op een meisje (B) we zijn allebei ongeveer 14 jaar oud.

“6 maanden geleden:”

Ik ging voor het eerst om met B, ze zat al een jaar in mijn klas maar heb nooit met haar gesproken, ik begon met een appje sturen dat iets aanvulde op het gesprek van die dag, zij appte terug etc. Dit was voor mij geheel vriendschappelijk.

“5 maanden geleden”

Ik begon een beetje verliefd op haar te worden en hier betrapte ik mezelf ook op. Ik had haar gevraagd om af te spreken en ze zei ja, hier was ik heel blij mee.

“de 3 maanden na het vorige stukje”

We spraken vaker af, in totaal 4 keer en op school raakten we ook dagelijks aan de praat, ik was heel erg verliefd geworden en ik dacht dat zij dat ook was en wachtte soort van op het moment dat zij mij ging kussen (dont judge me, dit was mijn eerste keer verliefd).

“iets meer dan een maand geleden”

Ik was al 3 maanden echt heel erg verliefd en wachtte te lang, ik was een maand hiervoor al begonnen met echt flirten en raakte zelfverzekerd, toch twijfelde ik hier, ze deed wat anders. Toch raapte ik alle moed bij elkaar en appte ik haar (IK HAD HET IN REAL LIFE MOETEN DOEN): “Hee, hoe zit het tussen ons?" dit had ik al eerde geappt en toen reageerde geheel om de vraag heen. dus voegde ik toe: “ik vind jou wel leuk, als in leuk leuk.” Hier reageerde ze 1 dag niet op (was wel online op whatsapp) toen ze daarna toch reageerde liet ze weten dat we gewoon vrienden konden blijven. Ik was hier kapot van en nam 1 week geen contact meer op. Ik wou haar niet kwijtraken als vriend dus nam ik toch weer contact op, raakte we weer aan de praat en zijn we in 3 weken van 0 naar closer dan ooit gegaan, ze doet veel meer flirterig en nu denk ik weer dat ze me leuk vindt en ben ik zeg maar opnieuw verliefd geworden (FUUUUCCCCKKK, daar gaan we weer).

We hebben laatst afgesproken en gaan dat op korte termijn weer doen (horror film kijken die zij uitzoekt) Wat moet ik doen? dat is mijn vraag. Maar om duidelijker te zijn beschrijf ik hieronder de signalen die ze geeft.

Ze lacht heel overdreven op mijn grapjes

Ik plaag haar en zij mij terug

We vragen elkaar even vaak om te gamen/ videobellen

ze komt heel dichtbij als we bij elkaar zijn (denk aan 1,5, zou ze dit bij een vriend/in ook doen?)

Ze glimlacht altijd en ze kijkt soms een beetje uitdagend als ik een flauwe grap over haar maakte.

Oh ja en een minpunt:

Ze zoekt weinig oogcontact (totdat ik me bedacht dat ik dat ook nooit doe, moet ik mee beginnen, fucking dom, weet geeneens welke kleur ogen ze heeft, shit hurts)

Wat moet ik doen zonder het te vragen?? Ik wil het niet weer op fokken zoals de vorige keer!! Vindt ze me leuk??

Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen? zeg gewoon wat je denkt! ik heb echt hulp nodig

Groeten van: een wanhopig kind dat zwaar hulp nodig heeft (sorry haha)

Greetz: Ikbenlekkeranoniem

Geef hier je mening

4 mei 2020, Ikbenlekkeranoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben ervan overtuigd dat je weinig fout kan doen als het om relaties gaat, zo lang je jezelf blijft natuurlijk. Oh my welke domme dingen ik niet heb gedaan tijdens de flirt periode, ik schaam me er soms nog steeds voor haha. Mijn uiteindelijke ervaring is dat als het beide partijen elkaar echt echt leuk vinden, het wel goed komt.
Er zal alleen wel iemand moeten zijn die een eerste stap neemt. Dat hoeft niet meteen de grote vraag "vind je me leuk?" te zijn. Het kan iets simpels zijn als een keer afspreken een date noemen en iets meer je best doen om het gezellig te maken. Noem de film avond een date, zorg voor wat lekkers ect. en kijk of ze mee gaat in de "date" sfeer.
Even daarnaast, als het dus zo is dat één van de twee het niet ziet zitten. Wat natuurlijk gewoon zo kan zijn, dan maakt het weinig uit wat je doet. Dan wordt het 't gewoon niet. Misschien dat er uit andere reden een relatie uit komt, maar is dat dan wat je echt wilt?

6 mei 2020, 10:05, Auriane
2

Heyhey ik denk dat je best nog wel kans maakt bij haar;) maar als ik eerlijk mag zijn lijk je mij wel SUPER lief dus als zij hem niet is en je hart nog een keer breekt, laat het dan maar zitten ze is het dan niet en je vind je ware echt nog wel want ja dat moet wel met zo een lieve jongen als jou;) ik heb hier zelf ook wel mee te maken gehad(gebroken hart) ik ben denk al 100 keer verlieft geweest en mijn hart is denk al 1000 keer gebroken. Nu zit ik zelf ook met iets en ben misbruikt.... ik heb een forfum gemaakt en volgens mij hebben alleen nog meiden gereageerd en ben eig ook wel benieuwd naar de reactie van jongens dus als je wil reageren op Mn forfum kijk dan op: 'help Pls 🙏 Ik maak geen grap' ik weet nog steeds niet wat ik nu moet doen:( maar als ik jou was zal ik gwn kijken tot je zeker weet dat ze je leuk leuk vind en dan haar vragen en als ze hel niet is gwn laten zitten want je vind je ware wel;)

6 mei 2020, 21:05, Je moeder... grapie rustig😂 Sorry k ben druk!

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.