Verliefd?! Wat moet ik doen?!

Hi!
Ik heb niet zo een groot probleem, maar heb toch advies nodig... 😕
Ik heb namelijk een vriend, (nee geen vriend van vriendje maar we zijn gewoon vrienden) en hij vondt me leuk. Ik zei toen dat ik hem meer als een vriend zag, dus hij nam verkering met een ander meisje want die vond hij ook leuk. Zij vond hem niet zo leuk maar zei ja omdat ze het zielig vond. Ik ben heel bevriend met dat meisje en het is kortgeleden uitgegaan. Maar het probleem is, ik kwam er tijdens dat ze verkering hadden achter dat ik hem ook leuk begon te vinden. En mijn vriendin (die nu ook bevriend is met die jongen) zei dat hij single wil blijven. Maar ik begin te merken dat ik steeds meer naar verliefd toe begin te gaan! Alleen, ik ben niet zo een meisje! Ik ben een meisje van, avontuur en tekenen en stoer en no-makeup. Maar steeds denk ik weer aan hem en dan krijg ik zo een zenuwachtig gevoel in mijn buik... Vandaag ga ik hem weer zien en ik WEET NIET WAT IK MOET DOEN!!! Het klinkt een beetje egoïstisch maar ik snak gewoon naar aandacht van hem. Zo ben ik niet!!! Wat gebeurd er met mij?!

SHeeftNuGeenTipsMaarEenPROBLEEM!!!

8 jun 2018, SGeeftTips&Reacties


Reacties

plaats reactie
1

Oh ja, ik ben zelfs zo ver gegaan dat ik makeup op heb gezet!!!

8 jun 2018, 18:06, SGeeftTips&Reacties
2

Lieve meid, ik heb geen tips. Maar ik kan het er wel over hebben met je.

8 jun 2018, 20:06, 🍫
3

Je gaat merken dat je begint te veranderen en jezelf begint te zoeken. Dus zeg niet 'zo ben ik niet' maar probeer juist eens iets anders, zo kom je jezelf wel tegen! Ga normaal met hem om en als de gevoelens blijven terugkomen kan je er misschien eens met hem over praten. Succes!xx

8 jun 2018, 22:06, justmexoxo
4

Hey S,

Ik kan me goed voorstellen dat het erg verwarrend voor je is, alle gevoelens die bij je verliefdheid komen kijken.
Maak je geen zorgen, iedereen die opeens erg verliefd wordt, 'veranderd' een beetje op die manier en doet dingen die hij/zij normaal niet zo snel zou doen. Dat is heel normaal en hoort bij het verliefd zijn.

Wat ik je als tip kan meegeven, is dat je zoveel mogelijk bij jezelf blijft, in die zin dat je geen dingen doet die je eigenlijk niet wil doen. Je hoeft niet te veranderen om leuk gevonden te worden. Dat wil niet zeggen dat je niks anders mag doen, maar alleen als je dat zelf wilt. Dus, als je het leuk vind om make-up op te doen, moet je dat lekker blijven doen. Maar als je liever geen make-up draagt en het alleen doet om leuk gevonden te worden door hem, dan zou ik het laten.

Dus, geen zorgen dat je nu wat andere dingen doet dan voorheen. Iedereen verandert kleine dingen met het ouder worden. Luister naar jezelf en doe waar jij je goed bij voelt. Go have fun!

9 jun 2018, 08:06, Amyxx
5

Hi lieve meiden, jullie hebben me heel erg geholpen, maar ik kan niet omschrijven wat zijn gevoelens zijn... Het lijkt alsof hij mij negeert... En nu weet ik wel dat hij me dan juist leuk lijkt te vinden maar hij heeft alleen maar oog voor mijn vriendin... Toch bedankt voor de tips ik vond ze heel handig en goed!

Xoxo

S

10 jun 2018, 23:06, SGeeftTips&Reacties
6

Hey S,

Dit moet vast erg verwarrend zijn voor je!
Als hij jou daadwerkelijk leuk vind, dan zou hij juist meer oog voor jou moeten hebben dan voor anderen, toch?
Zou jij iemand negeren die je heel erg leuk vind en graag samen tijd mee door wilt brengen?
Of kan het zijn dat hij jou niet durft te benaderen?
In dat geval kun je hem zelf eens opzoeken en vertellen dat je hem leuk vind en graag eens met hem wilt afspreken ofzo. Dan heb je meteen duidelijkheid of hij jou ook beter wil leren kennen.

You go girl!

11 jun 2018, 07:06, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.