Verliefd dit is een ramp!

Hoi iedereen
Ten eersten heel erg bedankt dat jullie de moeite doen om dit te lezen.
Maar nu even dit.

Ik heb een jongen in mn klas zitten waar ik de laatste tijd veel mee omga. Ik heb ook het idee dat hij op mij is en ik ben er achter gekomen dat ik ook op hem ben.
Maar ik durf hem geen verkering te vragen want hij is zegmaar een van de losers in de klas en hij vraagt mij ook niet want hij is zelf ook heel erg verlegen.

Maar nu het probleem.
Ik ga over een paar maanden naar de brugklas en hij ook. Maar dan zullen we elkaar niet meer zien. Want we zitten niet op dezelfde school en ook niet vlakbij. Ik woon ook niet dichtbij hem. Dat vind ik heel erg jammer mijn familie woont wel dichtbij en mij vriendinnen van nu ook.

Maar hoe kan ik dit oplossen? ?
Want dit is echt een hele grote kopzorgen voor me

En als ik verkering met hem krijg zal het misschien wel maar 2 maanden duren.....

6 apr 2018, Prinsesjayjay


Reacties

plaats reactie
1

je moet doen wat voor jou het beste voelt. Trek je al helemaal niks van anderen aan. Ook al is hij misschien voor anderen een loser, jij vindt dat niet. Kies voor jezelf. En laat de anderen het maar lekker bekijken. Ga gewoon op je gevoel af en vraag hem verkering. Misschien klikt het wel zo goed dat het nog veel langer duurt! :)

6 apr 2018, 18:04, Laura
2

Lieve Jay jay, Skype kan. En het is juist stoer of te vragen. Bel hem anders, als he thuis bent. Dus nuet bij de klas.

6 apr 2018, 19:04, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.