verleden ,school,woedevanbinnen

als mijn hoofd vol loopt word ik boos en sla ik tegen de muur tot ik bloed en tot ik pijn heb tot ik even alles vergeet ik ben mijn neef kwijtgeraakt aan zelfmoord ik ben mijn beste vriend kwijtgeraakt omdat die met zijn stoel iedere keer naar achtere leunde en ik krijg het niet uit mijn hoofd mijn vader sloeg me van mijn 6 jaar en zat ook aan mijn lichaam en dronk mijn moeder keek er maar op mijn oudste broer deed net hetzelfde hij kon niet van mij afblijven en werd iedere keer boos op mij alleen op mij ik kon niks zeggen ik verstijfde iedere keer keer op keer ik huilde alleen maar en nu heb ik er nachtmeries van en zie ik het soms overdag voor mij ik woon nu al sinds mijn twaalfde niet meer bij mijn ouders mijn mama heeft mij op mijn twaalfde achter gelaten bij mijn meter en is terug gegaan naar mijn vader dan heeft mijn meter mij naar mijn nicht gebracht en nu zit ik een leefgroep ik sneed mijzelf ook ik ben daar nu mee gestopt nu sla ik iedere keer als ik boos word tegen de muur tot ik bloed en tot ik niet meer kan ik ben het beu dat er niks veranderd dat ik er blijf mee zitten dat ik het iedere keer moet meemaken dat ik iedere keer weer keer op keer de put word in geduwd dat ze me weer kwetsen ik wou dat ik mijn hoofd kon leegmaken dat ik mezelf terug was en dat ik niet meer tegen de muur hoef te slaan dat ik me zelf niet meer zo rot voel en dat ik me niet meer zo vies voelde vanbinnen konden ze maar gewoon van me afblijven kon ik maar gewoon wegrennen kon ik maar er gewoon een einde aan maken want ik hou het niet meer vol

1 aug 2021, lobke


Reacties

plaats reactie
1

Beste Lobke,

Wat een heftig bericht. Zo te zien heb je het erg zwaar. Zo zwaar dat je je zelf pijn doet en soms denkt dat je het leven niet meer vol kunt houden. Iets zorgt ervoor dat je toch doorgaat en hierover twijfelt, daar is kracht voor nodig. Heel moedig dat je hier op de website komt en anderen om hulp vraagt. Ik hoop dat de tips van anderen je verder helpen.
Als je er met een deskundige over wil praten kun je ook elke werkdag anoniem bij ons komen chatten tussen 16.00-17.00 uur en 19.00-21.00 uur.

Veel sterkte!

2 aug 2021, 12:08, moderator
2

hey moderator
ik probeer niet op te geven maar ik wil weg van mijn problemen en ik wil stoppen met hier te zijn het enigste waarom dat ik nog leef is omdat ik mijn opvoedster niet kwijt wil zij betekent heel veel voor ze heeft ook heel veel voor mij gedaan maar het begint niet meer verdragelijk te worden en mijn leven heeft geen zin meer en ik weet niet hoe dat ik met mijn woede om moet

3 aug 2021, 11:08, lobke
3

Beste Lobke,

Wat goed dat je door blijft gaan en niet opgeeft!

Als je er met een deskundige over wil praten kun je ook elke werkdag anoniem bij ons komen chatten tussen 16.00-17.00 uur en 19.00-21.00 uur.

Als je liever mailt met een deskundige dan kan dat ook via de website.

3 aug 2021, 16:08, Moderator

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.