verkrachting fantasie

als ik denk aan verkracht worde enz maakt dit mij heel opgewonden terwijl als ik gwn denk aan seks met mijn crush ofz maakt dit mij totaal niet geil. ik denk er echt veel aan en ik weet dat het verkeerd is en ik schaam mij er heel erg voor maar ik heb er altijd fantasieen over om verkracht te worden. weet iemand of dit normaal is en hoe ik er vanaf kom? ik kan niet naar een psycholoog of

24 jun 2020, iemand


Reacties

plaats reactie
1

Ik zelf denk dat het niet zo erg is. Fantasie mag over alles gaan toch? Daar is het fantasie voor.
En als jij gijl word van het fantaseren dat je veerkracht word moet je dat lekker doen toch?

25 jun 2020, 09:06, D💞
2

Hey, misschien dat je dan bdsm interessant vind. Daar is best veel over te vinden. Filmpjes, producten maar ook informatie. Het is niet gek dat je zulke dingen geil vind :)

29 jun 2020, 00:06, Lau
3

Zijn veel meer mensen die dat fantaseren

30 jun 2020, 18:06, Bikinigek
4

Dit is een heel gebruikelijke fantasie. Niks mis mee, gewoon lekker fantaseren. Zolang het maar een fantasie blijft natuurlijk!

8 jul 2020, 21:07, Kim96
5

Daar hoef je je niet voor te schamen, het gebeurd heel vaak. Onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat bijna 1/3 van de slachtoffers een orgasme heeft tijdens de veerkrachting.

1 okt 2021, 18:10, Barry Barrington
6

Dat komt voor ja, maar dat betekent niet dat verkrachting prettig is. Want het is altijd tegen je wil.

Er over fantaseren kan wel spannend zijn, maar dat betekent nog niet dat wij dat in het echt willen ervaren. Want dat is vreselijk.

3 okt 2021, 23:10, Kim96
7

Hallo iemand,
het is normaal dat iedereen wat meer of minder "speciaale" fantasieen tijdens masturbatie of sex heeft. Als je niemand in het echt lichaamelijk of geestelijk pijn doet kan het allemaal. Hoe oud ben je dan?

20 nov 2021, 11:11, LotX2004
8

Ik fantaseer vaak dat ik helemaal naakt op straat in de school of op een podium sta.
En dat iedereen me naakt kan zien. *
Ook fantaseer ik dat ze me zomaar ergens vasthouden en al mijn kleren uit trekken

* dit bericht is aangepast door de moderator

27 nov 2021, 20:11, Burpp

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.