Vaginale puist? Help!!!

Omg, ik heb dringent jullie hulp nodig!
Vanmiddag voelde ik bij mijn vagina al een beetje pijn, ik wist niet wat het was maar toen ging ik dus net in bad, en ik keek, en toen zat er een grote gele bult, echt super ranzig, als je er op drukte deed het een beetje pijn. het leek echt op een grote puist met een gele kop. ik dacht ik druk er eens op, en toen kwam er allemaal pus uit. ik weet niet wat ik nu moet doen want er zit nog steeds een bultje alleen dan niet meer met een gele kop, maar een rood achtige. er komt ook een beetje bloed uit. Kan iemand me helpen?? ik weet niet wat het is en wat ik moet doen

28 mrt 2019, L


Reacties

plaats reactie
1

hallo kan iemand reageeren!?!?!?

30 mrt 2019, 08:03, L
2

Ik heb het ook gehad en ik heb hem er met veel tranen uitgeknepen het doet pijn en daarna bloedt het een beetje maar ik ben wel Blij dat ik het gedaan heb.

Xx

31 mrt 2019, 13:03, Hoii
3

L het beste is om naar de huisarts te gaan.

31 mrt 2019, 19:03, juliatje.
4

het zal wel een ingegroedehaar zijn of zo. puistje uitknijpen.

1 apr 2019, 10:04, E
5

Het is je clit.

29 apr 2019, 00:04, Jemoer
6

ik heb precies hetzelfde! er zitten elke maand nu wel 2 puisten ongeveer. ik weet niet goed wat ik ermee moet. meestal knijp ik ze uit als het lukt maar soms word het ook erger.

4 mei 2019, 13:05, lissie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.