Vader praat met andere vrouwen

Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Sinds begin deze week heb ik ontdekt dat mijn vader met andere vrouwen praat. Ik zag dat zelfs een vrouw een foto gestuurd had van zichzelf maar gelukkig wel een normale foto.

Ik voel me zo raar hier over. Ik zag me vader als een hard werkende man. Nu voelt het raar om hem aan te kijken en om met hem te praten. Zelfs het is bijna Vaderdag en ik word ziek van alle Vaderdag reclame.

Wat moet ik nu doen

7 jun 2019, Heyheyheychipsnu


Reacties

plaats reactie
1

Je vader mag best met andere vrouwen omgaan, als je vader gwn een goede band heeft met he moeder is het goed. Ik heb namelijk ook jongens vrienden terwijl we geen relatie hebben, mannen kunnen ook vrouwe vrienden hebben

7 jun 2019, 21:06, Eva
2

Ja dat mag hij wel, maar hij zit ook op de app happn. Hij doet ook laatste tijd anders van bozer tegen me moeder en negeert haar.

7 jun 2019, 21:06, Heyheyheychipsnu
3

Gewoon eerlijk zijn tegen je vader hierover en anders naar je moeder hierover gaan zodat je moeder je vader kan aanspreken dat hij fleurt met andere vrouwen. Succes zeg maar als je meer advies wilt.

8 jun 2019, 12:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.