Uitmaken met vriendje

Hoi allemaal,

Ik ben 18 jaar en ik heb nu 8 maanden een hele lieve vriend en het is altijd goed gegaan tussen ons. Alleen sinds een maand begin in steeds minder voor hem te voelen. In het begin dacht ik dat het een fase was en dat het te maken het met stress vanwege mijn eindexamenjaar, maar het speciale gevoel werd uiteindelijk steeds minder en hij voelt nu meer als een hele goede vriend van me.

Nu ik voor mezelf tot de conclusie ben gekomen dat ik het liever uit wil maken, dringt het pas echt tot me door dat ik zonder mijn maatje verder moet gaan. En dit doet me zo ongelofelijk veel pijn. Ook al weet ik dat ik in de relatie niet meer goed funcioneerde omdat de manier waarop ik van hem hield niet klopte.
Maak ik wel de goeie keuze?
Ik ben zo bang dat ik spijt krijg na het uitmaken, omdat ik hem nu al mis.

Liefs
Anoniem

9 nov 2017, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Als je hem nu al mist ben je misschien nog steeds verliefd op hem. Stel je eens voor dat het uit is. Als je dat vreselijk vind kun je het misschien aan houden. Als dat niet het geval is is het beter om het uit te maken.
Ik zou als ik jou was dit met hem bespreken. Als hij echt een goede vriend is kunnen jullie misschien maatjes blijven, zonder het speciale....

9 nov 2017, 10:11, Lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.