slaap problemen tips?

hoi,
ik zit op dit moment al een half jaar op een complete nieuwe school op de mbo zelfs en het is zo veel anders dan ik ben gewend en mijn klas heeft ook een hele negatieve sfeer ze maken grapjes over bepaalde dingen dat ik hier zelfs niet kan zeggen en 1 leeraar vind ik ook niet fijn want ze begrijpt me totaal niet en ik heb op dit moment ook geen mentor want 1 die is ziek in de ziekenhuis en de 2e is ook al ziek daar wordt ik ook heel erg gestrest over en ik heb zelf ook al mentale problemen zoals depressie anxiety ptsd en paniek aanvallen laatste tijd blijf ik veel over denken en negatieve gedachten over mijzelf en daardoor kan ik laatste tijd ook niet goed meer slapen soms blijf ik de hele nacht wakker en paar minuten voor dat mijn ouders mij wakker gaan maken doe ik net alsof ik aan het slapen ben en dat doe ik heel vaak maar nu dat ik echt slapeloze nachten heb krijg ik ook vaker paniek aanvallen op school hebben jullie misschien tips voor mij om meer te kunnen slapen alvast bedankt

16 dec 2019, caitlyn


Reacties

plaats reactie
1

Probeer slaappilletjes, dan kan je in ieder geval slapen. Succes!

Xx

16 dec 2019, 14:12, Hananas2002
2

Gezonde voeding,elke dag uur bewegen,depressie,stress,genen en medicijnen kunnen invloed hebben op je slaap maar het beste is om naar een slaapdokter te gaan en je moet gewoon voor jezelf opkomen anders blijft iedereen over je heen lopen en grapjes maken en ja het klinkt heel makkelijk nu maar als je echt beter wilt slapen moet je gewoon stappen zetten om voor jezelf op te komen. Een vechtsport doen zorgt voor meer vertrouwen en je ouders kunnen meer doen dan je denkt en anders kan een cursus zelfvertrouwen helpen? Maar sterkte en Ps slaappillen helpt niet altijd

30 dec 2019, 18:12, Juliatje.
3

Hoi. Niet over jezelf laten heen lopen hoor. Miss kan je ergens disses vinden om van jezelf af te bijten. Er zijn video's waar je van in slaap valt ( ik heb het wel eens geprobeerd maar sliep er niet van maar wel heeeel rustig, echt fijn). Miss kan je die eens proberen. En niet voor je gata slapen op.je tel. Met die stomme leraar kan je miss een babbeltje maken. Om te zeggen hoe je je voelt, zo dat zij dat dan miss wel begrijpt. Om wat te ontspannen kan je miss een hobby ofzo beginnen, waar je effe niey bij hoef na te denken(tekenen, puzzelen, muziek maken etc.) probeer voor je gaat slapen ook geen suiker te eten. Miss ben jij het typ dat beter in slaap kan komen met muziek. Hoop dat je er iets aan hebt. Xxx anoniem pje

7 jan 2020, 19:01, D💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.