Seksueel aangetrokken voelen

Hoi,
Je weet vast wel van die mensen die je ziet en dan gelijk denk: getverderrie daar moet ik uit de buurt blijven!
Maar je hebt ook wel van die mensen waar van je denkt: omg hoe kan die zo knap zijn?

En dan heb je mij nog: ik vind mensen heel snel knap en aantrekkelijk. Iemand is voor mij echt snel aantrekkelijk, maar die hoeft niet perse knap te zijn…

Mijn punt is. Ik vind mijn scheikunde leraar echt ENORM knap! en elke keer dat ik in zijn buurt ben moet ik gewoon naar adem happen van de energie die hij uitstraalt, en ik wil niets liever dan hem zoenen maar... hij is 15 jaar ouder en hij heeft een vriendin…

En dan heb je mijn Duits leraar: niemand vind hem knap, maar ik wel en ik vind hem echt super aantrekkelijk. En elke keer dat hij in mijn buurt is wordt ik gewoon een soort van geil…

Dit heet je seksueel aangetrokken voelen tot iemand… toch?

Heb ik ook heel erg bij beroemdheden zoals Richard Madden en Brad Pitt. Sommige mensen zijn gewoon zo knap dat ik spontaan seks met ze wil hebben…. ook al ben ik pas 15 jaar oud.

En er is een meisje op school, en als ik bij haar in de buurt ben krijg ik rillingen en kippenvel. Maar ik wil geen seks met haar ofzo, ik voel niks voor meisjes.

Mijn vraag: is dit normaal? Hebben jullie dit ook?

27 aug 2019, Meisje348


Reacties

plaats reactie
1

Hey Meisje 348!

Je bent nu dus 15 en zit in de pubertijd, dus het is logisch dat je steeds meer seksuele gevoelens krijgt en steeds meer verlangd naar seks.

Maar je leraar is echt veel te oud voor je en zoals je zegt hij heeft een vriendin! Bovendien is het hardstikke illegaal. Dus je moet je gevoelens een beetje opzij zien te leggen. Ken je bijvoorbeeld niet een leuke jongen ofzo, waar je het zelfde gevoel bij krijgt en hij ongeveer even oud is als jij?

Wat je ook kan doen is misschien mastruberen? Zodat je verlangen wat minder worden.

En die gevoelens naar dat meisje toe, dat kan best! Je zit nog in de pubertijd en dit zijn de jaren waarin je echt jezelf vind zegmaar.

Dus ja dit is normaal en niet gek! maar probeer niks te laten merken bij die leraren, want dat kan echt niet

veel succes!

xxxx

27 aug 2019, 12:08, advicor
2

Dankjewel!

Die leraren waren ook maar een voorbeeld, ik ben niet verliefd op ze ofzo maar ik eh tja…. voel me aangetrokken.

Wat wel raar is: er zijn echt heeeeel veel oudere mannen (vooral beroemdheden) waar ik me tot aangetrokken voel, en als ik er overna denk maar 2 jongens van mijn leeftijd… Is dit niet een beetje raar?

27 aug 2019, 15:08, Meisje348
3

Misschien val je gewoon op oudere mannen?

27 aug 2019, 17:08, advisor
4

Advisor, dat denk ik inderdaad wel… Dat is niet zo erg toch? Je ziet heel vaak leeftijdverschil in relaties….

Even voor de duidelijkheid: momenteel, als ik een vriendje krijg (gaat niet gebeuren helaas, maar als) dan mag die niet ouder zijn dan 17, omdat ik 15 ben. Maar als ik zelf voorbij de 20 ben vind ik het niet erg als mijn vriendjes bijvoorbeeld 10 jaar ouder zijn ofzo….

27 aug 2019, 19:08, Meisje348
5

Ja daarom! Maar dat word dus wel nog ffies wachten hahah. Maar als je wat ouder bent kan 10 jaar verschil gewoon hoor, is niks raars aan dus geen zorgen!

xx

28 aug 2019, 01:08, advisor

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.