school pestgedrag

hoi ik ben anno,

ik word al een tijdje gepest. er wordt tegen me gezegd dat ik een kachel ben (geen idee waar dat op slaat) ze zeggen ook dat ik op een ice age figuur lijk (hierbij zeggen ze ook bijv tegen een jongen waar ik mee moest samenwerken dat als ik met hem zoen wat ik dus niet doe ik heb verder nooit contact met hem maar dat zijn tong dus bevriest als ik met hem zoen) en op een schaap ik ben nu echt weer bang om naar school te gaan morgen en weet echt niet meer wat ik moet doen zeggen die jongen die dat zegd is trouwens niet alleen hij is met een hele groep van jongens en meisjes. help me alsjeblieft ik weet het niet meer (Ik ben al naar mijn mentor geweest) Xx

12 nov 2017, anno


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon negeren dan is de lol ervan af en anders maak goed oogcontact en confronteer ze er op bijvoorbeeld : Hoe zou jij het vinden als ik het bij jou doe?
Of jullie zijn ook niet perfect !
En zeg maar als je nog meer tips nodig hebt.

13 nov 2017, 07:11, juliatje.
2

Als het blijft doorgaan misschien naar een andere school. Waarschijnlijk zullen ze toch niet stoppen. Maar je kan proberen om misschien met je ouders op gesprek gaan. Of er tegen ingaan. Stopt het echt niet weet ik nog 1 ding maar dat is best naar maar ik ken allerlei mensen die het deden en toen stopte het pesten. Slaan: geef de hoofpester een goede mep en dan zal het wel moeten stoppen. Ik heb van veel mensen die werden gepest gehoort dat het daarna stopte. Succes ermee laat me nog horen hoe het gaat. ❤️

13 nov 2017, 07:11, Ugghh
3

dank jullie wel <3 vandaag is het nog niet opgehouden ik laat het morgen weten hoe het dan is gegaan Xx

13 nov 2017, 16:11, anno
4

Anno hopelijk stopt het en succes nog.

13 nov 2017, 17:11, juliatje.
5

vandaag was het gelukkig minder ik ben voor me zelf opgekomen en de pesters stonden met hun mond vol tanden dank jullie wel Xxxx

14 nov 2017, 15:11, anno
6

Hee lieve Anno, heb je krullen? Misschien daarom schaap, of kachel omdat je vaak zweet IDK. Maar ik heb wat pest tips. Ook al ging het beter, ook voor de andere slachtoffers.
1, Durf hun ook te dissen. ''Durven jullie het niet alleen? Zwak wie moet er gepest worden?'' Of dat je niet goed bent als je alleen onzeker bent. ''Verziek jij mijn leven? Zou ik dat bij jou doen?'' ''Wil je de juf bij jou gedrag?'' '''Door mijn te kleineren word jij niet de beste'' ''Ik ben cool, daarom moeten jullie mijn hebben'' Voor degene die gepest worden, pesters zijn heel onzeker. Hun durven ook niet anders. Jullie kunnen het hé, zet hem op. 💗

14 nov 2017, 19:11, Eva💗
7

Anno ga zo door !

15 nov 2017, 19:11, juliatje.
8

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Ik zit nu in de klas ben het vorige uur uitgemaakt voor huisjeboompje- (mijn naam) en mega ( mijn naam) en ik ga er vanmiddag weer met mijn mentor over praten maar ik vind het zo moeilijk kan elk moment weer huilen

16 nov 2017, 12:11, anno
9

Anno blijf sterk je kunt het !
laat de pesters niet winnen.

16 nov 2017, 14:11, juliatje.
10

Lieve Anno, houd je sterk. Zoals Julia al zegt, LAAT DE PESTERS NIET WINNEN. Hun verdienen jou niet, jij hun niet.
1, Ga inderdaad praten met je mentor.
2, Beledig hun terug, maar ga niet vechten.
3, Durf te huilen, het is heel normaal. En misschien krijgen hun dan wel medelijden en stoppen ze. Je kan het.

16 nov 2017, 18:11, Eva
11

ik heb gister weer een gesprek gehad met mijn mentors en we hebben besloten dat we dinsdag in de pauze met hun gaan praten alleen ben ik echt weer bang voor vandaag

17 nov 2017, 07:11, anno
12

Sterkte knap dat je het durft.

17 nov 2017, 14:11, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.