School cijfers

Hey ik heb sinds ik op de middelbare school zit enorm veel stress en het reseltaat (vind ik) zelf niet goed. Ik sta nu een 6 gemiddeld..😢 ik ben zo bang dat ik een niveau omlaag ga ofzo volgend jaar.. ik heb het al met Mn ouders besproken maar die vinden een 6 gewoon heel goed ik dus niet terwijl ik zo Mn best doe..

27 okt 2017, Streskip


Reacties

plaats reactie
1

Wow je staat er best goed voor! Neem dat maar van mij aan want ik heb lagere cijfers gehad: 1, 3.3, 4, 5.2 en ga zo maar door.. Dus een 6 is best goed!

28 okt 2017, 00:10, Emogurl
2

Lieve meid, een 6 is goed. En je moet ook niet weer een 10 staan. Altijd leuk leren, bv met puzzel's. Misschien kun je de stof van volgend jaar leren.

28 okt 2017, 09:10, Eva🍂
3

Misschien kan je proberen meer tijd in school te steken, ik we het het is ook niet leuk.. Dan heb je zo goed geleerd en haal je een onvoldoende.

Beloon jezelf als je een goed cijfer hebt gehaald bijv. minimaal een 8.

En stel een doel vood jezelf, bijv. als ik overal minimaal een 6,5 op sta dan ga ik heel hard leren, haal ik mijn diploma. Doe ik een leuke opleiding of ga studeren. En maak een wereldreis..

29 okt 2017, 00:10, Mai
4

Ik stond 8 tekort das pas kut en ik ven dit jaar al een niveau lager gezakt. Maar gelukkig heb ik het al een beetje opgehaald.

29 okt 2017, 13:10, Laama

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.