SCHEIDEN, vrienden kwijt. NIEMAND

Hoi...

Mijn ouders gaan scheiden. We waren net verhuisd naar een nieuwe buurt, en mijn vrienden heb ik allemaal laten zitten. Mijn ouders wisten al dat ze gingen scheiden. Daarom gingen we ook verhuizen. Ik heb al mijn vriendschappen opgegeven, en mijn vriendje in de steek gelaten. Maar we moesten persé verhuizen omdat mijn moeder een tumor heeft, en daarom? Dicht bij een ziekenhuis wou ze wonen. Mijn vader gaat nu dus weg, en mijn moeder heeft er veel last van. Ze is heel vaak bij het ziekenhuis. En ik ben dus dan alleen. School? Heb ik nog niet. Ze had nog geen tijd om het te kunnen zoeken. Ik ben 12, en heb gewoon niks, niemand, NOPES. Ik wil zo graag dat alles weer normaal wordt, maar dat wordt het nooit. Sorry voor mijn schelden. Maar FACK! Ik wil echt dit niet. Ik heb 1 dag zowat alleen maar zitten huilen. Ik moet dus ook mijn eten halen/maken, en zij laat mij gewoon in de steek. Bovendien hou ik Nog steeds van mijn vriendje. Heeeeel erg. En ik denk dat mijn BFF nu met hem krijgt. Ik heb gewoon steun nodig. Alsjeblieft, schrijf iets leuks. Ik wordt er gewoon bang van. 😭😭😭 HELP MIJ MET ALLES, TIPS EN MIJN TOEKOMSTIGE LEVN. JA IK BEN NU DRAMATISCH, MAAR DAT BOEIT ME GEEN REET😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

30 mrt 2015, 😭😭


Reacties

plaats reactie
1

Wow, wat heftig!

Praat hierover met je ouders anders? Heb je geen broer/zus waar je leuke dingen mee kan doen?

Ik weet dat het niet leuk klinkt maar je bent nog maar 12... Alles komt goed, als je vriendje de ware voor je is komt hij bij jou en als je BFF en je vriendje nu samen wat krijgen... dan weet je ook dat dat geen 'vrienden' waren. Probeer ze gewoon te bellen en whatappjes te sturen en in het weekend bij elkaar te zijn!

Je ontmoet altijd op je nieuwe woonplek nieuwe mensen en je maakt altijd vrienden... Het kan een tijdje duren maar het komt echt goed! Niet bang zijn, gewoon vertrouwen hebben!

Ga anders je nieuwe huis/ kamer leuk inrichten of ga lekker de stad in en de stad verkennen, misschien ontmoet je daar wel leuke mensen van je leeftijd!

Het komt allemaal goed echt, ik weet dat het heel stom is om nu aan te horen maar geloof me, het komt goed!

30 mrt 2015, 23:03, Liefs, x
2

Het is helaas niet anders dan dat het nu is. Dus je moet er letterlijk maar het beste van maken. Koop kaarsjes maak het gezellig! Als je dan zelf eten moet maken maak iets wat gezond en lekker is! Je moet het zelf niet erger maken dan het is (niet dat je Dat doet maar als tip) Als je voordoet dat het leuk is wordt het ook leuker! Complimenteer jezelf bijvoorbeeld (klinkt gek maar uit onderzoek is gebleken dat je daar zelf vertrouwen van krijgt en positiever word. Vertel aan je vader hoe je je voelt. Belast je moeder maar niet al te veel!

Xx

31 mrt 2015, 07:03, Gwn_Girl
3

Dankjewel meiden met de reacties❀️ En dankjewel voor de tips. Ik ga ze zeker doen😘

31 mrt 2015, 17:03, 😭😭
4

Vertel het idd aan je vader. Die wil jou en je moeder vast helpen om voor jou een school te zoeken. Ik hoop voor je dat je ouders nog een beetje normaal tegen elkaar doen. En maak overal het beste van! Versier je nieuwe kamer met dingen uit bijvoorbeeld de kringloopwinkel. Verwen jezelf met lekker eten, of verwen je moeder met lekker eten. (Ontbijtje op bed!) Ik denk dat het ook slim is om aan je moeder te laten weten dat zij niet de enige is die het moeilijk heeft, vertel haar dat je graag naar school wilt, en misschien kunnen jullie hulp zoeken, een soort oppas achtig iemand zodat jij niet zelf hoeft te koken. You can do this! <3

31 mrt 2015, 22:03, Sarah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.