ruikende vagina

hoi,
ik zit al een tijdje met dit probleem, ik heb een stinkende vagina. het stinkt niet super hard want ik doe elke dag n nieuwe string aan dus dan valt het nog wel mee maar het ruikt evengoed niet fris. het ruikt een beetje naar vis en soms ruikt het ook gewoon echt muf. ik vind het echt super irritant want het komt soms ook door mn string en in mn broek ruik je het dan n beetje. ik heb ook echt veel witte afscheiding, soms is het heel vloeibaar en soms wat dikker (ik ben wel al ongesteld) weet iemand hier iets tegen, ik wil zeker niet naar de huisarts want ik vind het raar om t tege mn moeder te vertelle

1 apr 2019, Y


Reacties

plaats reactie
1

Dag stinkend meisje, het zou kunnen dat je een schimmelinfectie hebt. Hiervoor kun je het beste naar de huisarts gaan. **

*Dit bericht is aangepast door de moderator wegens het schenden van de spelregels*

2 apr 2019, 17:04, Megamandel
2

Nope, ik heb geen schimmelinfectie, ik heb dit namelijk al echt heeeel lang

2 apr 2019, 20:04, Y
3

hii, was je je vagina wel iedere dag? Want dat is erg belangrijk! Meestl zit die stink geur tussen je schammlippen dus als je daar goed wast m=kan dat helpen. Wat ik ook soms doe is een geurene zeep gebruiken, want dat helpt echt heel erg tegen de geur

3 apr 2019, 22:04, snowbird
4

Ik zou geen zeep gebruiken tijdens het wassen bij je vagina, want dan kan de zeep namelijk de goede bacteriën die je vagina beschermt kunnen verwijderen. Gewoon s'ochtends en s'avonds iedere dag daar wassen.

4 apr 2019, 02:04, y
5

ik was mijn vagina elke morge, echt letterlijk overal! ik heb dun tussen mijn schaamlippen altijd zo’n wittig stink korrelig spul, en in mn string heb ik best veel afscheiding ook. maar ik was het echt super goed allemaal elke dag maar het blijft stinken, sinds kort jeukt het soms en als ik dan krap dan bloed t n beetje. echt super irritant en ik schaam me er echt voor

7 apr 2019, 22:04, Y
6

Als ik jou was zou ik naar de vrouwenarts gaan voor miss een zalfje of medicijnen

10 apr 2019, 15:04, mona
7

Ik denk toch echt dat het een schimmel infectie is! Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en naar de huisarts gaan... hoe genant het ook is...

10 apr 2019, 21:04, Kikoka

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.