pijn bij de eerste keer sex?

kan iemand me helpen?
ik ben 17. ik ben heel erg bang dat het tijdens het seks hebben pijn gaat doen daar beneden. (ben een meisje). mensen met ervaring: doet de eerste keer pijn en/of bloedde je?
zijn meer mensen hier bang voor?

liefs xx

12 jul 2021, xx


Reacties

plaats reactie
1

Hey!
Mijn eerste keer deed niet echt pijn, alleen bij het doorduwen van de penis kon het wel wat pijnlijk voelen. Probeer je te ontspannen en je niet te druk te maken over de pijn. Door te ontspannen zal ook je vagina wat meer optrekken en gaat het inbrengen van de penis ook wat makkelijker. Zorg ook dat je vagina nat genoeg is anders kan het wat schuren. Heb je enig idee of je maagdenvlies al gescheurd is? Dit kan ook lijden tot pijn en bloedden.

12 jul 2021, 23:07, Meisjee1
2

Dat is heel verschillend...
Bij de ene doet het nauwelijks of geen pijn; de ander voelt het wat meer.
Wat "Meisjee1" ook al terecht zei is dat het kan dat het scheuren van je maagdenvlies een beetje pijn doet. Het maagdenvlies is niet bij elk meisje even "groot".
Mocht je maagdenvlies dus wat meer van je ingang bedekken, zal het binnenkomen van de penis wat pijnlijker voelen dan bij meiden die nauwelijks een maagdenvlies hebben.
Het belangrijkste is, dat je je er niet teveel zorgen over moet maken! Als je er gespannen over bent, zal je onbewust je vaginale spieren ook aanspannen, waardoor je nauwer bent en het juist onprettiger zal voelen. Zorg ook dat je goed nat bent, dan gaat de penis makkelijker naar binnen. Een tip kan zijn om glijmiddel te gebruiken. Dat is niet raar of stom en kan het juist een stuk makkelijker en ontspannen maken... voor jullie allebei.
De belangrijkste tip die ik je wil geven is, dat op het moment dat hij met zijn penis in de vagina gaat jij de regie moet nemen. Jongens zijn vaak stuntelig met het juist aanbrengen van hun penis en gaan soms zoekend duwen, wat onprettig kan zijn. Pak dus op dat moment zijn stijve penis vast en stuur hem naar de juiste plek van je ingang. Je kan op deze manier ook bepalen hoe snel hij in je gaat. Vaak proberen jongens hun piemel zo snel mogelijk helemaal naar binnen te duwen. Zorg ervoor dat je met deze techniek zijn penis langzaam naar binnen laat glijden. Hierdoor kan je vagina rustig zich aanpassen aan zijn vorm en grootte. Dit zal het vooral voor jou een stuk aangenamer maken.

13 jul 2021, 04:07, Jacqueline
3

Om Aangenamer te maken kun je glijmiddel gebruiken

14 jul 2021, 08:07, Bikinigek
4

Hoi xx, zolang je rustig aan voorbereid gaat het meestal wel goed. Laat je rustig vingeren of beffen, wat je het lekkerste vindt vooraleer je hem laat penetreren

14 jul 2021, 12:07, Pieter
5

@Meisjee1 en @Jacqueline
ik dacht dat het maagdenvlies een mythe was? of gewoon een randje weefsel...
iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties! superlief!

15 jul 2021, 17:07, xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.