Pestkop mest vriend vet

ik ben een jongen van 16 jaar. zelf ben ik gezond met een bmi van 18. maar mijn vriend wordt steeds dikker. Hij vertelde me dat hij al 82 kilo woog en hij is 167 cm lang. hij is heel dik. vroeger niet. dat komt omdat de pestkop van de school hem stiekem vet mest. na schooltijd sleuren ze hem mee en proppen ze hem vol met snoep en friet enzo. het is echt heel zielig. Dit gaat al bijna 2 jaar zo. Wat moet ik doen?

5 jan 2017, Jack


Reacties

plaats reactie
1

Dit is afschuwelijk! Vertel het zo snel mogelijk tegen jou ouders, zijn ouders docenten en mensen die je vertrouwd! Die arme jongen gaat kapot van verdriet en ongelukkigheid. Doe snel wat en onderneem actie voordat hij het leven niet meer ziet zitten!!

5 jan 2017, 23:01, Kars
2

Ja, zou ik wel willen doen maar ze dreigde me ook. Hoe kan ik het doen zonder dat ze me terug pakken?

6 jan 2017, 00:01, Jack
3

beste jack je moet het tegen iemand zeggen die je vertrouwd anders kan je altijd vragen aan diegene die je vertrouwd of je anoniem mag blijven maar wees niet bang ofzo met dat dreigen ze zijn niet de baas over jou je kan altijd naar de chat op 99 gram of een mail ernaar sturen zij zijn deskundige probeer ook met je vriend te praten erover en dat het ongezond is wat hij doet ps kom voor je vriend op succes en groetjes juliatje.

6 jan 2017, 10:01, juliatje.
4

Heb het tegen me vader gezegd. hij zei dat hij tegen niemand zou zeggen dat ik het hem had verteld. ook heb ik kindertelefoon gebeld. ik ben wel blij dat nu iemand het weet. Dankje voor de tip. Groetjes Jack

6 jan 2017, 23:01, Jack
5

Goed dat je erover eil praten. Wat klote dat mensen dit werkelijk doen.... De wereld gaat echt te ver. Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar bij ons op school hebben ze counseling.... Ik zou eens met de counseling of met je mentor gaan praten

7 jan 2017, 02:01, BxMendes

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.