Ouder willen worden + een kind

hoihoi! ik heb al een tijd een probleem. Ik.Wil.Ouder.Zijn!!!!!!!!! ik vind de leeftijd waar ik nu in zit echt kut en ik wil gwn 16, 28 of whatever zijn... en ik wil zo graag zwanger worden. geen idee waarom maar daar snak k echt naar! helpppp

3 jun 2021, fleur


Reacties

plaats reactie
1

wat is je leeftijd dan?

jong zwanger worden is niet het beste. trust me

4 jun 2021, 16:06, tatsuya
2

Hoe oud ben je nu?

4 jun 2021, 23:06, Bikinigek
3

ik ben 13

5 jun 2021, 11:06, fleur
4

Ik denk dat jij echt te jong ervoor bent. Jij hebt nog waarschijnlijk geen persoon waarmee jij voor altijd wil zijn, en een kind wil krijgen. Bovendien is op een jonge leeftijd zwanger zijn heel gevaarlijk voor jou. Ik raad jou aan om over iets anders na te denken, zoals een zomerbijbaantje of school.

5 jun 2021, 18:06, D
5

Ik raad aan om nog ff te wachten want: veel mensen veroordelen je als je jong kinderen krijgen, je woont neem ik aan bij je ouders en dat kan voor problemen zorgen doordat de baby lawaai maakt bijv. , je minder vrije tijd hebt, je financieel niet goed staat en je nog op school zit en een goede opleiding is van belang.

10 jun 2021, 19:06, juliatje.
6

ik denk dat ik ga oppassen op babys en kinderen volgend jaar. Ik heb het altijd leuk gvonden om met kinderen te spelen enz

21 jun 2021, 21:06, fleur
7

Moet kunnen toch. Oppassen beter idee. Heb nog oppas adres van mijn broer

22 jun 2021, 01:06, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.