oOnzeker

ik ben teleurgesteld in mezelf, ik voel mij onzeker en wil uit deze wereld. Ik voel stress en jaloezie en woede. ik voel vel, ook hoop. Maar ik voel me vooral slecht, echt slecht.

8 mei 2021, ano


Reacties

plaats reactie
1

Hey ano

Is er een reden waarom je u zo slecht voelt?

Laat het me zeker weten en dat ga ik proberen om je te helpen!

Je staat er niet alleen voor, er zullen altijd mensen zijn die je wel willen helpen!!

Liefs
Hanna

9 mei 2021, 13:05, Hanna
2

Er is zo veel... Ik heb gefaald bij een dansvoorstelling, ik was te zenuwachtig. Mijn vriendinnen, ik kan niet goed met ze praten. Ik ben gestrest voor mijn notenleer examen en ik smacht gewoon naar enen makkelijker leven. Ik weet het gewoon niet meer.

9 mei 2021, 21:05, ano
3

Ano,

Ik wou dat ik je kon helpen.... Helaas heb ik hetzelfde probleem. probeer er iets van te maken.

9 mei 2021, 22:05, Fleur
4

Hey Ano

Wat erg voor je!
Ik snap heel goed dat je u rot voelt na het falen van de dansvoorstelling maar iedereen maakt fouten, je kan er alleen maar uit leren!
Kan je er niet eens over praten met je ouders of broers/zussen of iemand anders die je vertrouwt? Misschien als je 1 van je vriendinnen probeert uit te leggen wat er is dat ze je wel begrijpen.

Stress voor een examen is heel erg normaal, je kan niet meer doen dan je best en dan komt dat zeker goed!!

Ik hoop dat je uit iets nog wat positiviteit kan halen, ik heb ook momenten gehad dat alles tegenzat maar uiteindelijk komt alles altijd goed!!

Veel sterkte en liefs
Hanna

10 mei 2021, 13:05, Hanna
5

Nu zit ik vooral in met het examen. Ik kan niet meer over volgend jaar denken zonder die stress te voelen. Ik begin de laatste tijd ook veel vaker te huilen en kan niet zo goed meer slapen. Ik voel me echt niet meer goed. Ik verlang gewoon even naar liefde en meedeleven

14 mei 2021, 20:05, ano
6

alstublieft help mij!

17 mei 2021, 21:05, ano
7

Je kunt een keer chatten met 99forum, dan kun je je verhaal kwijt en vaak helpt dat ook heel erg. En praat met je ouders over hoe je je voelt, ze kunen je misschien helpen? Of schrijf per dag alle goede/leuke dingen van de dag op.

18 mei 2021, 17:05, M_

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.