onzeker zijn

Hoi,

ik vind het heel naar om met nieuwe mensen te praten ik zit liever gewoon te kijken naar andere mensen. Ik ben bang dat ik stom overkom? Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heeft iemand dit ook? ze zeggen steeds dat ik meer mee moet doen, maar dat wil ik helemaal niet. Ik hou er niet van als ze naar me kijken. zou wel willen weten of iemand dit ook heeft

6 nov 2019, eef


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Eef,
iedereen is uniek op zijn eigen manier. Wat jij stom vindt vinden anderen juist vaak leuk! :-D

6 nov 2019, 19:11, Eva🎁
2

Je moet alleen dingen doen die jij fijn vind veel mensen hebben hier problemen mee maar je eigen weg slaan is belangrijk.

7 nov 2019, 15:11, Juliatje.
3

Ik heb precies hetzelfde ik voel me ook niet fijn als ik mensen lang in de ogen aankijk of hun mij. Ik ben heel stil in de klas ik weet niet echt hoe ik een gesprek moet beginnen en dan komt er alleen maar bullshit uit..

8 nov 2019, 18:11, Anooo
4

Ik heb ongeveer wel hetzelfde als jij, ik zie iedereen altijd heel makkelijk met nieuwe mensen praten maar zelf weet ik nooit waarover ik kan praten en kom ik altijd suf en verlegen over...

9 nov 2019, 18:11, Uj
5

Hey,
Ik ben echt precies hetzelfde! Ik weet echt gwn niks te zeggen en anderen zitten hele tijd tegen elkaar te praten en ik zit er maar wat bij . Ik kom ook echt heel verlegen, stil en onzeker over. Dit is echt super stom!!

18 nov 2019, 21:11, JO

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.