Ongesteld op jonge leeftijd normaal?!

Hi! Ik ben een meisje van 11 en een half, en overal op dit forum zie ik mensen die reageren met:’oh, ik was 9/10/11 toen ik ongesteld was’ en dan denk ik: sins wanneer worden mensen zo snel ongesteld?! Ook op het strand herder iedereen van mijn leeftijd al beginnnende brosten enzo! En ik heb niks, alleen heel veel mond schaamhaar meer niet! Sinds wanneer word iedereen zo vroeg ongesteld? En is het erg dat ik nog niks heb?!

7 aug 2020, Onzeker


Reacties

plaats reactie
1

no worriess, t is normaal!
met die leeftijden, ik was 11, me moeder was 9 en me oma was 10, het verschilt echt aan ieder persoon, somige op hun 15e en sommige op hun 9e, het is heel normaal :)
en met je borsten, wacht maar, bij mij begon het begin 12 en toen had ik cupmaat 70aa, nu is ben ik over 2 maanden 13, en heb ik 75B dus het kan snel gaan no worrieess, jouw tijd komt écht wel! schaamhaar, wees blij dat je het nog niet hebt, het is vervelend,
duss hopelijk ben je wat minder onzeker nu, enn succes met alles!

8 aug 2020, 23:08, :)
2

Het zegt niks.
Ik was 10 maar mijn vriendin van 15 is nog steeds niet ongesteld.
Wees blij dat je nog niets hebt. Ik had toen ik 11 was ook nog niet veel maar het laatste jaar ben ik heel dik geworden en ben ik van 70b naar 80f gegaan. Dat is echt niet leuk want je kan nergens leuke bh's vonden en ook geen leuke truitjes want alles zit te strak.
Geniet nog even van niet ongesteld zijn

9 aug 2020, 03:08, Lotte345
3

Bedankt, @Lotte345, en @:), voor de reacties!

9 aug 2020, 06:08, Onzeker
4

Kan iemand helpen?????

16 aug 2020, 22:08, Onzeker
5

Hallo onzeker, je kan er niets aan doen sommige meisjes krijgen het heel vroeg, met 10 of 11, andere pas met 15 of zo, dat is normaal. En je hoeft niet onzeker te zijn dat je nog niets hebt, dat komt nog :)

3 nov 2020, 13:11, Meisje12
6

Vetschilt bij iedereen, ik was 11.

7 nov 2020, 03:11, Gimmehandpics
7

Ik ben 13 en het nog steeds
Best blij om want heb dan al dat geneuzel nog nie
Het gemiddelde is volgens mij sciens boek 13
Maak je er geen zorguh over

10 nov 2020, 09:11, Donut

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.