ondergoed en haar

Hoi iedereen,

Dit is nogal awkward enz dus drm doe ik het maar hier. Ik zit altijd met het probleem van mooi ondergoed en schaamhaar. Omdat ik niet zo goed weet wat ik met al dat haar moet doe ik vaak gewoon meisjes boxers aan zodat ik het niet hoef te zien. Nu heb ik het al een aantal keren geschoren maar als het terug groeid gaat het jeuken en komen er bultjes. Ik vraag ne af hoe anderen hun schaamhaar doen (wel/niet/hoe scheren) want ik zit hier nogal mee en eil gewoon heel graag een oplossing.

Alvast dankjewel voor jullie hulp .x

2 okt 2016, AnoniemeAardappel


Reacties

plaats reactie
1

Ik scheer het gewoon elke dag... sinds de zomervakantie en ben pas 10 had toen wel jeuk nu nii meer.

3 okt 2016, 21:10, Girlxx
2

kunt vragen aan je moeder of je mag laseren.
waxen kan ook maar is ff wennen

3 okt 2016, 22:10, Bikinigek
3

Je hoeft echt niet bang te zijn, ik doe het ook hoor. Ik had eerst ook jeuk en bultjes maar dat is alleen in het begin, later wen je eraan en kan je huid er ook beter tegen. So don't be afraid!

4 okt 2016, 20:10, Meisje
4

@ AnoniemeAardappel

Ik weet niet hoe oud je ben maar je zou je kunnen laten laseren.
En als je het in het ziekenhuis laat doen (dieplaseren) dan groeit er ook nooit meer een haartje.
Maar wil je dieplaseren (ik heb het gedaan) dan moet hij echt kaal worden en blijft hij ook je hele verdere leven kaal.

En scheer je je, altijd scherpe mesjes gebruiken.
Nooit de gebruikte van je vader, broer of verdere familie nemen en heet water gebruiken, zo heet als je huid aan kan.

5 okt 2016, 20:10, Jaja
5

@jaja kun je is wat meer over laseren vertellen ?

10 feb 2017, 19:02, hollywood

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.