NOODGEVAL!!!!! BEN IK ZWANGER?!?!

hoi allemaal
ik heb echt een bericht waar ik snel geholpen mee moet worden
ik ben al 1 jaar ongesteld en ik word altijd om de 2,5 week ongesteld, en het is nu al 5 weken geleden (bijna 6) dat ik ongesteld ben geweest. ik heb geen sex gehad, ben wel nog gevingert maar toen was ik dronken dus ik weet niet of hij zich zelf heeft afgetrokken ofzo, maar het kan gewoon niet dat ik zwanger ben (ik wil het gwn niet) ik ben btw pas 15. maar weet iemand andere redenen wat het kan zijn?? en nee ik ga er zeker niet met mijn ouders ofz over praten. PLZZ HELP!! ik ga ook bijna op vakantie dus weet niet wat ik moet

13 dec 2018, annoniem


Reacties

plaats reactie
1

en trouwens ik heb deze week ZOVEEL chocola gegeten echt niet normaal want ik had er echt gwn zoveel zin in ik kon het niet stoppen, en toen zocht ik op en toen stond er ook nog eens dat als je zwanger bent dat je extra veel trek hebt in chocola

13 dec 2018, 20:12, annoniem
2

Het is vrijwel uitgesloten dat je zwanger bent, maar voor je eigen gemoedsrust zou ik naar de drogist of supermarkt gaan en een zwangerschapstest kopen.

14 dec 2018, 07:12, Kim96
3

Koop een zwangerschaptest.

14 dec 2018, 09:12, juliatje.
4

Je kan echt niet zwanger zijn, heb ervaring, ik ben ook 15 en had wel seks gehad en was zelfs niet zwanger... Naar de action geweest om een test te halen, mss ook doen?
X

17 dec 2018, 08:12, Hela

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.