Moet ik het uitmaken?

Heyhey!

Ik zit ergens mee, maar ik kan mijn hart niet bij iemand luchten omdat ik bang ben dat het zich zal verspreiden. Vandaar dat ik deze topic heb geschreven zodat ik het ook anoniem kan houden.

Ik heb nu al iets langer dan 1,5 jaar een vriendje. We kunnen nog steeds goed met elkaar opschieten en zien elkaar regelmatig. We hebben nooit echt ruzie gehad en we hadden vrijwel nooit problemen in onze relatie.
Maar sinds een paar maanden heb ik het idee dat ik gevoelens voor hem aan het verliezen ben... Ik vind hem niet meer zo aantrekkelijk, wat ik eerst wel vond. Het voelt meer als een ‘beste vriend’ de laatste tijd en daardoor begin ik te twijfelen.
Laatst kreeg ik ook opeens gevoelens voor iemand anders. En tbh kan ik dat niet maken terwijl ik in een relatie zit😅

Ik weet echt niet wat ik moet doen... moet ik het hem vertellen? Uitmaken? Of laten gaan (want misschien is het normaal)?

10 aug 2020, Anoniemm


Reacties

plaats reactie
1

Ik had precies hetzelfde probleem, alleen werd ik niet verliefd op een ander. Maar ik herken je verhaal helemaal. Ik heb er zelf eerst een hele tijd over nagedacht. Maar uiteindelijk heb ik het uitgemaakt, dat gaf mij veel meer rust. Je hoeft het natuurlijk niet te doen maar ik zal het uitmaken.
Succes❤️

11 aug 2020, 22:08, ✌️😝🍀

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.