Moet ik een diagnose??

Ik ben 13 een week 14 en ik hou er niet van als ik een compiment krijg en vind het niet fijn als iemand me leuk vind of om te zoenen ofso (op het moment als het gebeurd ren ik weg omdat ik het niet fijn vind) maar dan lig ik savonds in mijn bed en dan denk ik zo ik wil graag een knuffel. Ik wil weten wat ik heb maar mijn ouders zijn bang dat het me kan kwetsen weet iemand of ik het wel of niet noet doe?

10 okt 2017, Meidweek14


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve meid, het hoeft geen label te hebben. Je gedachten zijn het hart van het verhaal.

10 okt 2017, 18:10, Eva🎨
2

Hee lieve meid, het hoeft geen label te hebben. Je gedachten zijn het hart van het verhaal.

Mooi Eva,
ik hou ook niet van labels. Out of the box thinking, daar doe ik aan. Voor mij is iedereen gewoon zichzelf. Dik, dun, ADHD, autisme, lesbisch, homo... Aan die termen doe ik niet. Iedereen is zichzelf.

10 okt 2017, 18:10, Appelflap
3

Hee liefie, bedankt. Je bent echt zo lief. Ik hou ook niet van labels. Bha, en ook dat beoordeel. Het gaat om de mens. En iedereen is uniek. En als er geen namen bestonden was de wereld ook een stuk mooier. Mijn vriend is ook Bi, maar wel heel lief. En een andere vriend ook een een klasgenoot ook. Best veel bi's en lesbi's ook. Niks ergs aan. Wees jezelf (op een gezonde manier). En onzekerheid is ook niet cool. Maar echt zo irritant dat mensen het een naam moeten geven gelijk. Ik heb ondergewicht helaas, nu zeggen ze dat ik anorexia heb. Maar dat beoordeel. 😪 Lieve App, (haha koosnaam) je hebt helemaal gelijk meis. 👧

10 okt 2017, 18:10, Eva🍂
4

Heey je moet geen diagnose fzo.
Ben je vaak heel erg verlegen en vind je het moeilijk om oogcontact te maken? Dan kan je misschien social anxiety hebben, dat heb ik ook. Maak je geen zorgen, ik ben bijna 15 en hoe ouder ik word hoe minder erg het wordt :)

11 okt 2017, 17:10, AskingAlexandria❤

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.