Mn bf ruilt me in

Hoi😨
Ik zit dit jij voor het eerst op de middelbare,
En had een beste vriendin.. Sanne.
We konden het super goed met elkaar vinden en we spraken bijna iedere dag af. Maar sinds de zomervakantie is dat anders. We kregen te horen dat we niet bij elkaar in de klas zaten, ik ben erg gevoelig en was er kapot van. Maar ze werd in de zomervakantie ineens ontzettend onaardig omdat ik denk ik een foto stuurde dat ik met een vakantie vriendin was (gewoon via Snapchat). Maar ze ging heel erg onaardig doen en sloot me buiten. Ze appte me elke dag, maar niet met leuke berichten. Elke dag begon het weer. Ik was kapot ervan. En was er klaar mee. Nou na de zomervakantie ging het we weer aardig goed. We praatte weer met elkaar en gingen vaak naar de stad. Maar nu.. al 3 maanden lang is ze boos op mij. Zonder reden. Ze ruilt iemand anders in voor me. En die vriendin van haar die mag mij waarschijnlijk niet. Ze zijn elke dag samen. Maken filmpjes en verstuurde die via snap. Alleen om mij jaloers te maken. Ik ben boos en teleurgesteld. Ik had echt wat meer van haar verwacht. Maar als Ze ruzie met haar vriendin heeft komt ze steeds weer naar mij toe. Ze is best hart en ik durf er steeds niks van te zeggen. Gelukkig heb ik veel andere vriendinnen. Ze weten van de situatie en staan voor me klaar. Maar ik wil Sanne niet kwijt. Ze is anders dan anderen. Maar als het zo door gaat? Wat moet ik dan? Ik weet het gewoon niet meer . Laatste tijd probeerd ze wel steeds contact met me op te nemen maar ik weet niet of ik dat wel moet doen.. misschien laat ze me net zo hard vallen als eerst. Wat zou ik doen? Wat moet ik zeggen tegen haar?

14 jan 2018, SadGirl


Reacties

plaats reactie
1

Vraag aan haar waarom ze boos was geworden en als ze dat niet wilt zeggen waarom ze het in de zomervakantie is geworden loop dan weg en zeg tegen haar dat je eigen tijd niet aan haar kwijt wilt als je toch gebruikt want ze laat je toch vallen als ze weer vrienden word met dat meisje ze gebruikt je gewoon hard.

14 jan 2018, 08:01, juliatje.
2

Indd vragen en als ze telkens naar je terug kruipt waarom zou je überhaupt vriendinnen willen zijn nog ze gebruikt je dan omdat ze anders niemand heeft.

14 jan 2018, 09:01, .
3

Lieve SadGirl, ik zou het ook vragen. En zeggen dat het niet heel veel te betekenen had met die foto. Je kan ook zeggen dat ze niet zo in het verleden moet kijken. Sanne vind het niet leuk, van die foto. Ze wil je gewoon als bff.

14 jan 2018, 10:01, Eva🍩

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.