Mishandeling door vriendje

Ik heb nu een maandje een vriendje alleen als ik niet verder wil met je weet wel, dan word hij agressief en dan gaat tie slaan🙄 En ik ben bang als ik t uitmaak dat hij me nog meer pijn gaat doen! Heeft er iemand advies ofzo? Xx een meisje (16)

16 apr 2017, Kato


Reacties

plaats reactie
1

Het is echt dom als je bij hem blijft! Hij gaat je alleen nog maar meer pijn doen als je bij hem blijft. En als je bang voor hem wordt bel dan gewoon de politie voor geweld! Het is niet goed voor jou om de hele tijd geslagen te worden! Waarschuw je ouders en vrienden zodat als er iets gebeurt dat zij meteen iets eraan kunnen doen! Sterkte!

17 apr 2017, 10:04, Rosegold
2

Hoi Kato, ten eerste moet je nergens tot gedwongen worden als je het zelf nog niet wilt of er nog niet klaar voor bent. Niemand kan je dwingen zulke dingen te doen, laat dit niet toe! Vertel dit ook zsm aan een familielid of iemand die je vertrouwd, die kan je hierbij helpen en steunen, het beste is ook dat je het uitmaakt anders word dit alleen maar erger. Als het heel erg uit de hand loopt moet je naar de politie gaan, dit is straafbaar wat je vriendje doet.
heel veel succes
xxx

17 apr 2017, 19:04, happy girl x
3

Aangeven bij politie die handel, zulke jongens horen straf te krijgen en even krijgen te horen wat wel en niet hoort...

24 apr 2017, 20:04, X

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.