misbruikt Door mijn eige broer :( HELP!!

hey ,
ik ben een meisje van 14 jaar
ik was mijn broer aan het helpen met zijn werk toen moest ik houtplanken voor hem halen hij nam me mee naar buiten hij zei dat daar nog een par planken waren die ik moest pakken het was best wel druk dus ik kon hem niet meer zien omdat hij naar binnen was gelopen er kwamen 2 vrienden van mijn broer aan en die pakte mij stevig vast , mijn broer kwam eraan met een muts op hij nam me mee naar het midden van de plaats waar we waren en hij bond me vast aan de grond hij trok me kleren uit alle mensen keken toe en niemand deed er iets aan hij trok zijn broek uit en haalden zijn grote stijve lul uit zijn broek hij ging op me benen zitten en stopte zijn lul recht in me kut ik kon niet gillen wat hij had een doek in me mond gepropt mensen keken alleen maar toe ik heb heel hard gehuild maar niemand deed er wat van opeens trok een vriend van me broer zijn broek uit en stopte zijn lul in me mond daarnaar deed hij me shirt en bh uit en voelde en kneep in me brosten het heeft ongv. zoon half uur geduurd hij maakte me los en zei dat als ik ook maar iets zeg tegen iemand dat hij me dan dood zouw slaan ik ben nu heel erg bang en weet niet wat ik moet doen ik wil hem niet aangeven want het is m broer ...... ik weet niet wat ik moet doen HELP ME !!!!

3 aug 2013, Verkracht meisje :(


Reacties

plaats reactie
1

hallo ze is verkracht hoor ! ik vind dit echt raar wat je nu zegt maar als je niks te doen heb mag je wel naar mij komen hoor ;)

xxx EEN GEIL SLETJE VAN 13

3 aug 2013, 18:08,
2

Duidelijk van niet maarjaahh ik vindjewellekkerhoor:0

3 aug 2013, 18:08,
3

Chat een keer met een deskundige van hier of met de kindertelefoon! Die kunnen je helpen

3 aug 2013, 20:08, Hoi
4

oke ... alleen ik ben zo bang dat me broer me vermoord
zal ik anders gwn nog een keer met m neuken ?

3 aug 2013, 21:08, Verkracht Meisje :(
5

dit is nii meer geloof waardig hoarr ********???

* Dit bericht is aangepast door de moderator

6 aug 2013, 20:08, alicia
6

@alicia weetje als ze aandacht zogt ging ze wel over der gewicht zeiken *******.

*Dit bericht is aangepast door de moderator.

6 aug 2013, 20:08, Jassie
7

Als dit echt is gebeurd, vertel het dan alsjeblieft aan je ouders of iemand anders die je vertrouwt. Blijf hier niet alleen mee rondlopen! Dat hij zei dat hij je iets aan zou doen als je het tegen iemand zegt, zijn meestal gewoon dreigementen uit angst voor de gevolgen van zijn daden. Zo houd hij macht over je. Probeer dus wel te praten met iemand, hoe eng dat ook is!

8 aug 2013, 18:08, Isa1990
8

Praat met de kindertelefoon of zeg het gewoon echt tegen je ouders want dit kan niet heb je meschien nog een grotere zus zegt het tegen haar dan en je moet meestal niet geloven want ze zeggen dat zijn dreigenmente zeg hett echt waar en sla heb dan gewoon verrot want dit is gewoon niet normaal hy moet echt opgenomen worden ofzo stel je voor als je van je eigen broer zwanger word dat kan toch niet zeg het want zoo gaat je leven helemaal naar de knoppen dan blijf je met een geheim

9 aug 2013, 12:08, zeg het
9

Je moet gwn meteen naar de politie gaan die pakken hem waar schijnlijk toch gelijk op! maar je broer is egt ziek *** is hij

*** dit bericht is deels aangepast door de moderator in verband met taalgebruik

9 aug 2013, 12:08, Carrie
10

het is wel erg dat niemand wat deed maar ik kan wel zeggen da naar de politie maar dat durf je vast niet of vertel aan je oudera en als dat niet helpt vertel aan je beste vriend of vriedin dan kan je je hart luchten misschien?

29 sep 2013, 22:09, BananenFreak
11

Hé moderators kunnen jullie niet bevestigen of dit verhaal echt is . Dit is gewoon schokkend. Ik denk dat deze dame zo en zo hulp nodig heeft. Of het niet of wel waar is.

Het forum is er voor jullie en door jullie. Iedereen is vrij om onderwerpen aan te dragen. Er zijn natuurlijk spelregels, zoals respect hebben voor elkaars mening en niet schelden. Misschien komen niet alle verhalen geloofwaardig over, dat kun je dan aangeven door middel van een reactie. Verder willen wij zo weinig mogelijk ingrijpen, zodat het echt jullie platfrom blijft.

De moderator.

30 sep 2013, 13:09, sus
12

Heeft u broer erover nog iets gezegt ? hoelang gelede is da ?

28 okt 2013, 19:10, Prive
13

Wie waren er bij toen dat gebeurde? Zeg het alsjeblieft tegen je ouders voordat het nog een keer gebeurd... Was je al ontmaagd of niet?

1 nov 2013, 17:11, Féline...
14

dit is heel erg bespreek het me de politie als je er niets aan doet doet hij het mischien nog een keer en wees niet bang hij zegt dat ie jou gaat vermoorden dat gaat ie niet hij probeert je bang te maken

26 jan 2017, 11:01, shedletsky

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.