Mijn moeder is een hoer.

Hoii, ik ben een meisje van 14 en m'n moeder is een hoer. Het gebeurt bijna elke avond dat er een nieuwe man binnenkomt. Ik zit dan gewoon beneden of lig in bed. Ik hoor mijn moeder dan we eens kreunen en de mannen al helemaal. Ik vind ook vaak gebruikte condooms in de vuilnis bak. Toen ik nog niet wist dat mijn moeder een prostituee was, maar wel het vermoede had, zette ik mijn telefoon in haar kamer en deed hem stiekem op filmen en liep weg. Later toen mijn moeder klaar was bekeek ik het filmpje. Het was vreselijk om te zien hoe grof die mannen met mijn moeder deden. Mijn vader heb ik sinds mijn 3e niet gezien en ik weet niet waar hij woont en hoe hij eruit ziet, ik slaap bijna elke dag bij een vriendin omdat ik het niet wil horen dat mijn moeder bezig is. Mijn vriendin weet het ook en vind het heel erg voor me. wat moet ik nu doen?!

19 mrt 2013, xJeJasmijntje


Reacties

plaats reactie
1

Hoii, misschien kun je het aan je moeder uitleggen dat je er last van hebt. Dat ze de dingen die ze doet ergens anders moet doen, zodat jij tenminste normaal kan slapen!

19 mrt 2013, 18:03, Brigit_14
2

Het beste is om een persoon te vinden die je vertrouwd met wie je erover kan praten het beste is een volwassenen.

19 mrt 2013, 21:03, Koek
3

ga hulp zoeken bij een psygoloog of zoiets

20 mrt 2013, 13:03, ikhelpiedeerenmetproblemen
4

Zeg tegen je moeder dat jij nooit zo een moeder zou worden, en gewoon een echte baan zou zoeken. Een moeder is er om je gezond op te voeden, om je te helpen, en om een voorbeeld voor jou te zijn. Ik hoop dat ze goed luistert, want dit is gewoon een NOT don voor een moeder van een lief meisje. x

2 apr 2013, 19:04, Pinguinx
5

leg het voor aan een deskundige die er echt alles van weet en anders mot je naar de kinderombutsman gaan

2 feb 2014, 14:02, Tom
6

Bel de kindertelefoon

2 feb 2014, 14:02, Fabienne
7

ieeeeeeeellllllllllllll

8 feb 2014, 00:02, .:Nickname:.
8

Praat er met je moeder over, misschien dat zij je ook nog een beetje kan helpen. Zeg dat ze een baan moet zoeken ofzo.

10 feb 2014, 07:02, 'BeHappy
9

NO ONE CARES!

12 feb 2014, 14:02, Jemoeder
10

Dit vind ik echt niet kunnen!!! je koeder laat je op veelste jonge leeftijd met sex omgaan waar jij niet eens op zit te wachten! Ik vind dit heel slecht van je moeder en zou dan ook onmiddelijk hulp gaan zoeken. Trouwens wel heel goed dat je t aan je vriendinnen hebt verteld! Ik zou nog meer mensen zoeken die je vertrouwd (goede lerares, een kennis, je trainer, je oma, buurmeisje, sportmaatje, mensen van school enz).

Heel erg veel succes ermee!

Kusje

4 mrt 2014, 18:03, jackyjacky
11

Hey,
Ga anders met je moeder praten en zeg tegen haar dat als ze zo doorgaat dat je dan een tijdje bij je tante ofzo gaat wonen. Waarscheinlijk stopt ze dan wel.
X

9 mrt 2014, 11:03, Itsmexx
12

dat is kaulo ernstig gino

16 apr 2014, 15:04, kaasgino
13

ga ook in de prostututie

18 jun 2014, 14:06, qwertyuil
14

zoek hulp bij jeugtzorg ofzo!

18 jun 2014, 22:06, !!!!
15

doe met ze mee!!!

4 aug 2014, 18:08, hihi
16

mjin mama ook ze is elke dag wel bezig en ik ben 10 jaar en het doet pijn bij mij maar ja

29 sep 2014, 17:09, violet
17

Pinguinx is gewoon een baan hoor. alleen thuis doen is 1 niet slim je krijgt rare mensen langs en 2 je hebt een gezin/kinderen... ze moet gewoon een kamer huren of appartementje ergens voor dit werk.

29 sep 2014, 18:09, bikinigek
18

praat met je moeder over hoe vreselijk je et vind

22 okt 2014, 15:10, isverwijderd
19

Ja zeg tegen je moeder het maar pas op dat ze je niet gebruikt ze kan je dreigen en dan moet je met hele Aude manen seksen echt kijk uit

22 okt 2014, 21:10, Psje
20

nou mijn mening ik vind t wel raar dat je moeder een hoer is terwijl ze jou als dochter heeft je moet een keer met haar gaan praten over deze kehbasituatie want eerlijk gezegd vindt ik dit niet kunnen het slaat totaal nergens op als de leerplicht ambtenaar van NL hier achter weet te komen via je school ofzo dan kunnen ze je weg halen bij je moeder en dan moet je in een pleeggezin wonen en dat wil je natuurlijk niet want dat doet pijn denk ik want ookal is je moeder een hoer je blijft der houden, maar zoals ik al zei praat er over met haar. en als ze je gebruikt in een potje seks dan zou ik het gemeld hebben op school of nog erger maar beter de politie.
nou dat was wat ik kwijt wou etshed jemmam en een fijne dag nog!

25 okt 2014, 19:10, etshed bebbem
21

Jongens, Hierover ga je toch niet met je moeder praten? je loopt toch niet zo snel binnen bij je moeder en zegt: Hey, mam, stop met gekreun???!! dit is echt een heftige situatie! meisje, als ik jou was, ga naar de kindertelefoon en praat erover maar wel anoniem. als het te erg wordt, ga je naar de politie. het gaat niet om 'lekker slapen' jongens! het is echt groter dan je denkt. is de moeder van je vriendin aaridig? praat daarmee. een ouderen nicht (zou niet snel met jongen praten) of misschien je tante. doe er in ieder geval iets mee!!! trouwens als het filmpje echt grof en vreselijk is, moet je echt naar de politie want het is ook een probleem voor je moeder!:) sorry voor lange bricht

Groetjes, ikke

19 nov 2014, 20:11, ikke
22

Ja ....... Mijn moeder doet het ook maar ik woon bij mijn VADER want mijn ouders zijn gescheiden

9 apr 2015, 21:04, Chaqelin van oers
23

Ahw schat ten eerste het spijt me echt voor je maar ik adviseer toch dat je er met iemand over gaat praten het is al super dat je het je vriendin verteld hebt bep de kindertelefoon dat is prive en helpt echt en als je er klaar voor bent confronteer je moeder ik zou niet weten hoe maar het is wel belangrijk dat het gebeurt misschien weet zij helemaal niet dat jij ervan weet help haar ermee want zij vind het waarschijnlijk ook niet fijn maar doe dit alleen als je er echt klaar voor bent en bel alsjeblieft de kindertelefoon doe geven ietsjes beter advies dan een meisje van 13

9 apr 2015, 23:04, Hmmm
24

Hey (sorry dat ik laat ben je hebt er waarschijnlijk niks meer nijaan) je moet het gewoon tegen je moeder zeggen of ga zelf een baan voor haar zoeken en leg dat dan stiekem op tafel
Xx

4 aug 2015, 09:08, ##
25

zeg tegen je moeder dat het zo niet verder kan, en dreig dat je bij familie of vrienden gaat wonen en als ze dan niet stopt bel dan childfocus

9 nov 2015, 17:11, (:
26

als je moer nie gouw ophauwd. dan krijg ze een soa

31 mei 2016, 11:05, CARA
27

heb respect ervoor.
Misschien doet ze het wel zodat jij boterhammetjes mee naar school kan nemen?

4 aug 2016, 23:08, nondeju
28

Doe gezellig mee doe je een trio :)

2 sep 2016, 23:09, Mio
29

doe lekker mee

24 nov 2016, 12:11, antihoer
30

ik zou zeggen zoek hulp...

27 nov 2016, 12:11, kim
31

Hoi, wat erg voor je. Misschien kun je proberen met je moeder te praten, of met iemand die je vertrouwd (de kindertelefoon of mensen in je omgeving.)

3 mrt 2017, 13:03, Anoniempje
32

heyy meiden even serieus, "doe lekker mee"
"ga zelf ook in de prostitutie" zijn jullie wel lekker (degenen die dit soort dingen schrijven) ze is nog maar 14 jaar! 14 jaar! de meesten meiden zijn dan nog maagd. dan ga je toch nog niet naar bed met vreemde mannen en vooral niet met je moeder. ik zou mijn moeder niet naakt willen zien hoor. zeker niet als daar het geslachtsdeel van een vreemde man in zit.

Dus mijn tip voor jou doe absoluut niet met ze mee wacht gewoon tot je een vriendje hebt. praat erover met een persoon die je goed kent (docent(e), vriendinnen
(heel goed dat je dat al gedaan hebt) en andere belangrijke personen in jouw leven) als dat niet gaat bel de kindertelefoon. misschien kan die je goede raad geven of verder helpen. als het echt uit de hand loopt bel je de politie. En, en dit moet je echt proberen, praat erover met je moeder. leg uit dat je er last van hebt, dat je daarom steeds bij je vriendin slaapt. vraag of ze ermee wil stoppen, ander werk zoekt of dat ze het niet in huis doet.

lk hoop dat ik je een beetje verder heb geholpen met je probleem. het spijt me voor het lange bericht maar ik kon het niet inkortten sorry daarvoor,
heel veel succes en veel liefs,
je vriendin Esje

p.s. ik leef met je mee, ik vind het heel erg voor je. :-(

3 mrt 2017, 18:03, Esje
33

Hoi Jasmijntje, je bericht is al enkele jaren oud, kom je hier nog? Hoe is de situatie verder nog gelopen?

Prostitutie is niet de meest eervolle job, maar naast het oudste beroep ter wereld, is het ook een goedbetaalde job. Je moeder betaalt ook jouw eten, kledij, school,... met dat geld.

Mijn vrouw prostitueert zich ook en wij hebben 8 kids. 3 zijn nog te jong, maar de anderen zijn op de hoogte van wat hun moeder doet als job.
We spreken er vaak over, zodat ze het niet hoeven te ontdekken, dat verzacht het hele gebeuren ook wel wat.

Daarnaast hebben we een bijgebouw gebouwd waarin mijn vrouw (en haar zus) hun job als prostituee uitoefenen. Dat geeft geen hinder of overlast voor onze privé en dus voor de kids.
En speeltjes, condoms, enz blijven ook daar, dus dat krijgen de kids ook niet telkens te zien.

Tja, sommige mensen werken met hun hoofd, anderen met hun handen, en nog anderen met de kut. Ik vind dat jij niet kunt eisen dat je moeder een andere baan zoekt, maar wel dat ze ervoor zorgt dat het jou geen overlast bezorgd.

Veel succes nog!

Nog anderen hier met familie of kennissen in de prostitutie?

27 apr 2017, 09:04, johan
34

Je kunt tegen je moeder zeggen dat je weg gaat en als zij dat niet wil zeg je dan moet je stoppen met de hoer van de buurt te spelen.

29 apr 2017, 19:04, AltijdHulpInElkeSituatie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.