Mijn droom ontcijferen

Ik had vandaag een droom en ik denk dat ik heb heb ontcijferd

Ik herriner me alleen het laatste gedeelte. Ik liep buiten terwijl het regende en meerdere mensen botsten tegen me aan en scheldden me uit. (Ik weet niet wie iedereen was maar sommige gezichten herken ik van de basisschool) mijn moeder was er ook en ik herriner me dat ik haar huilend vroeg waarom iedereen me zo haatte,maar kreeg geen antwoord.
Daarna liep ik een soort ziekenhuis in ofzo en er waren kinderen van mijn basisschool en ze roddelen over me. Ik had er genoeg van, werd boos en zei dat ik ze haatte. Daarna rende ik weg en ging ergens zitten maar ze kwamen achter me aan nog steeds roddelend. Ze kwamen naast me zitten maar ik deed alsof ik sliep om niet met ze te praten.

Toen kwam er een soort verpleegster en ze gaf me medicijnen. Ik zei dat ik die shit niet hoefde en vroeg haar wat het was. "antidepressiva" zei ze.
Daarna werd ik huilend wakker.

Ik weet niet zo veel van dromen ontcijferen maar ik heb wat theorieën. Ik heb al jarenlang last van depressie en ik denk dat de mensen die me uitschelden en over me roddelen mijn gedachten waren, dat verklaart waarom ik zei dat ik ze haatte (ik haat mezelf en mijn gedachten) en waarom ik probeerde te slapen om ze weg te krijgen (ik slaap in het echt veel om niet te hoeven nadenken). Ik heb een paar jaar geleden ook in een ziekenhuis gezeten voor anorexia en toen had ik ook erg veel last van depressie en werd vaak boos als ik medicijnen voorgeschoteld kreeg, zo dat verklaard waarom ik in de droom in een ziekenhuis was en waarom er een verpleegster was.

Dat was gewoon maar een theorie, zouden jullie iets kunnen bedenken wat het zou kunnen betekenen? Want ik ben best wel nieuwschierig en vind het leuk om van anderen te horen, in ieder geval bedankt als je deze hele zooi gelezen hebt

xxx
Me

5 jun 2020, Me


Reacties

plaats reactie
1

Ik bedacht net nog meer dingen

- mijn negatieve gedachten over mezelf begonnen op de basisschool zo dat verklaart waarom ik sommige mensen die mij uitscholden herkende van de basisschool
- toen ik in het ziekenhuis lag wachtte ik veel op mijn moeder om langs te komen maar ze kwam niet altijd dus dat is waarom mijn moeder geen antwoord gaf in mijn droom

Bedankt als je dit nog steeds leest en sorry voor spellingsfouten :')

5 jun 2020, 11:06, Me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.