meh ik heb geen idee

Hey, ik ben een jongen en 14 jaar ik vind nu al een tijdje een meisje leuk. Ze is even oud en ik zie haar ongeveer elke dag. We fietsen ongeveer dezelfde route naar huis, namelijk alleen t eerste stukje. Nou heeft zei dus een vriendin en die vriendin die mij kent sinds de basisschool, dus af en toe dan loop ik door de gang en dan staat die vriendin daar met het meisje dat ik leuk vind (oeh ik heb niet haar insta of snap ofzo (maar wel die van die vriendin die ik al sinds de basisschool ken)) dus mijn vraag is:
-hoe pak ik dit goed aan
-do’s and don’ts
-wat moet ik doen
-aaAAaaAaaaaAaaaaAAAaaaaA.

(P.s ik ben soort van een introvert met slechte sociale skills, maar ik doe topsport en ga naar de sportschool enzo dus ik ben gemiddeld qua zelfverzekerdheid)

(P.P.S hoe weet ik of ze mij ook leuk vindt?)

Anyway als je dit leest en mij wil helpen, bedankt daarvoor.

16 sep 2020, *confused screaming*


Reacties

plaats reactie
1

Hey, ik heb dezelfde probleem. Ben 15 en ook een beetje introvert, en vind ook een meisje al een tijdje leuk maar durf het niet te vertellen. Probeer misschien via die vriendin meer informatie te krijgen?

16 sep 2020, 22:09, Anoniem
2

@anoniem,
Ja ik zal het proberen om haar insta ofzo te krijgen, en daaruit iets te starten
(Als ik mezelf zover krijg)

17 sep 2020, 21:09, *confused screaming*
3

ik denk dat je beter naar dat meisje kan gaan. gewoon gezellig praten dat fietsen en vraag haar of ze insta of snap heeft. vraag haar insta of snap daarna. probeer haar verlieft op jou te maken door open en je zelf te zijn. Ik denk dat als je een goede band heb opgebouwd dat je je gevoelens aan haar kan vertellen. doe dat alleen met haar niet met andere.

veder succes en zet soms nog even een update hier

22 sep 2020, 19:09, mm
4

@mm

Thanks voor de reactie! Ik ga dat zeker toepassen (oh en ja ik zal blijven updaten hoor!)

23 sep 2020, 21:09, *confused screaming*

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.